onsdag 29 oktober 2014

Utdelning 2014-10-29

Sextips: Testa de här 3 sexiga äventyren

Är ditt sexliv helt okej? Grejt – men det kan med små knep bli ännu hetare och skönare. Här får du tre spännande tips, kanske plockar du fram ett redan i kväll...
Läs mer

Rapport Q3 2014 - Protector Forsikring

Idag presenterade Protector Forsikring sin rapport avseende Q3 - 2014 och jag kan konstatera att det var en stabil och på många sätt trevlig rapport. Gross premiums written ökad...
Läs mer

Officiellt arbetssökande

Jobbet på Koç University i Istanbul, som jag hade blivit "muntligt" lovad i somras, blev aldrig av. Efter att i flera veckors tid inte hört något från dem besl246...
Läs mer

60kg bänk!

Äntligen, där satt den!Nytt PB i bänk och det är extremt efterlängtat. Som jag har kämpat och tragglat med skada efter skada som har hindrat mig. Först var det...
Läs mer

Watch Linköpings HC v HV71 hockey live stream 30.10.2014

SHL, Linköpings HC vs HV71, Thursday, October 30, 2014 2:00 pm ET Enjoy watching live stream online SHL hockey. Stream coverage SHL hockey online tv, Live SHL hockey games watch …
Läs mer

Motivationen på topp igen!

Hej! Känner mig extra glad och lycklig idag, känns som det mesta går bra just nu! Igår blev jag så himla förvånad men så jäkla glad! Vi hade fotbollstr2...
Läs mer

VECKANS V75

VECKANS V75 TIPS GULD 1 FBK Svårt vinna trots bra spår, får kämpa för en matlapp.                          ...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar