onsdag 31 december 2014

Utdelning 2014-12-31

Kanadas prestigeseger – fick omkull USA i gruppfinalen

Det var JVM:s mest efterlängtade match och den levde upp till hajpen. Kanada och USA bjöd på en hejdundrande tillställning i Montréal och det var värdnationen som avgick...
Läs mer

Gott nytt år!!??

Hejsan på er! Kl börjar sakta men säkert närma sig 12! GOTT NYTT ÅR!!!! Just nu gör jag inte så mkt, farmor och farfar är här och vi har haft julklapps ut...
Läs mer

Jul på Nyår

Idag åkte jag och familjen till mina kusiner i Onsala. Vi åt julbord och hade julklapps utdelning. Jag fick presentkort till bio på 300 kronor och två blusar. En av Nina kusiner h...
Läs mer

Detta är årets…

Då säger vi tack och hej till 2014. Jag listar några ”årets” som en avslutning på detta året, och önskar er alla ett gott nytt 2015. Detta är 2014 års…...
Läs mer

Årsresumé 2014

Hur har ditt 2014 varit? Det har varit bra, firade in 2014 med sambon och fina vänner. Jag har haft mycket med skolan och arbetat varannan helg, hann resa till Grekland i somras och London i h...
Läs mer

Artikel: Ett gott nytt medieår? (GP)

Lite extra helgläsning på årets sista dag, min andra artikel för Göteborgspostens kulturredaktion, en essä införd under rubriken Medierna och jakten på pengarn...
Läs mer

Blev du rikare under året?

Kamprad rikast med 550 miljarder i förmögenhet. En av 147 svenska miljardärer. Många blev rejält rikare under 2014. Om du inte finns med på listan över dem som 2...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar