söndag 16 mars 2014

Utdelning 2014-03-16

Handelsbankens ÅR 2013 (5) - Ägare, medarbetare och hållbarhet

Detta är femte delen i en serie där jag kommenterar Handelsbankens årsredovisning 2013 i detalj. Serien började i ett inlägg som beskriver seriens syfte. Denna del handl...
Läs mer

Dagens free spins 17 mars

HÄMTA FREE SPINS HOS LEO VEGAS Ni som nappade på Leo Vegas helgerbjudande har denna måndag den 17:e mars free spins att hämta. Dina intjänade free spins kommer att trilla in...
Läs mer

60 000 besökare på bloggen Seadrill

Ikväll har bloggen nått 60 000 besökare vilket är jättekul. Jag hade hoppats att den skulle växa ännu mer och snabbare än så men jag är änd229...
Läs mer

Starten på slutet av säsongen

Trettio omgångar är spelade i ligan och därmed börjar vi närma oss upploppet med stora kliv. Vissa lag har endast åtta matcher kvar att spela, medan andra lag - som Manc...
Läs mer

Elos AB

Börsen är efter veckan nu på minus för året igen och det ser ganska negativt ut i och med breda höga värderingar på den amerikanska och engelska börsen. D...
Läs mer

Det blev köp i Lindab i måndags, men på grund av börsklimatet tog jag hem vinsten redan i onsdags. 1500kr är aldrig fel på 3 dagar.

I övrigt går det bara nedåt. Min trading portfölj har krymt till 9,9% upp i år. Index ned -0,46 i år. Så det är betydligt bättre än index. Vinna och...
Läs mer

En tuff träningsmatch mot Älvsborgs FF

Supercupen blev ju inte av i år, så att vi fick till en träningsmatch mot dom regerande mästarna Älvsborgs FF är ju så nära en ny final vi kunde komma i å...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar