onsdag 19 mars 2014

Utdelning 2014-03-19

TILLBAKABLICK FRAMHÅLLNING

Idag är jag ledig men det är det sista jag vill vara. Det är en sådan där grå dag då man lika gärna kan jobba och tjäna pengar som man hellre slösar...
Läs mer

D2478

Det är ett misstag framför allt i Västerlandet ,där vi ofta föreställer oss att den eftertraktade visdomen kan uppnås utan någon större ansträng...
Läs mer

Skidskoleavslutning

Igår var det avslutning för Filip och Lukas Bamse Skidskoleavslutningen. Lukas har kämpat tappert för att få vara med och tävla i Barnens Vasalopp och vinna guldmedalj....
Läs mer

Facit för bostadspolitiken – alliansens många fel

Årsredovisningen för Stockholms Stadshus AB har nu kommit. Den visar svart på vitt att de tre kommunala bostadsbolagen under 2013 byggde sammanlagt 1 170 hyresrätter. Under samma...
Läs mer

Välja Handy taktik i freespins - Utmärkt Nyttiga taktik för att tänka

En ny funktion gör det debut i vapenskölden för ett par snurrar Bonusen re-spin utlöses när två eller flera White Knight symboler visas under spelets gång. Ramesses...
Läs mer

Spännande att se vad som sker kring vattendelaren 1376

winningtrading tobbe rosén Hoppas få möjlighet att träffa många av er på Globen idag (Avanza Forum). Jag signerar min candlesticksbok hos BNP mellan 15-16 och resten av...
Läs mer

Åttondelsfinaler i J20 slutspel

Första omgången av J20 SM 2014, åttondelsfinaler är färdigspelade. Vi bjöds på en del skrällar där bl.a. Södertälje SK tog en tung seger mot fav...
Läs mer

Bästa appen

Den här appen som jag har lagt in i min iPhone är fantastiskt bra och väldigt kul att kolla. Bara att trycka på start och stopp när man börjar och slutar sin promenad, s...
Läs mer

Vardagslistan: De orädda

Vardagslistan är tillbaka, denna gång med en syning av fighters som har den egenskap som publiken mest av allt törstar efter. En fighters popularitet brukar stå i direkt relati...
Läs mer

HELGPLANER

En dag kvar, sen tar jag helg! I helgen är inte allt riktigt klart. Det enda jag vet är att jag och Alexandra ska baka och fixa lite grejer inför en utdelning av mat till hemlösa....
Läs mer

Flygblad Bildt och Ahlin stöder nazistkupp i Ukraina

Läs och tryck fram flygbladet som pdf här för utdelning läs mer
Läs mer

UFC Fight Night 38: Underkortet – Redaktionstipset

UFC återvänder till Natal, Brasilien för UFC Fight Night 38. Galan innefattar ett starkt underkort som vissa fans ser som mer intressant än flera av matcherna på huvudkortet....
Läs mer

DAGENS KORTA

En dag kvar. En svettig hemtenta. Sen är MaO över. Vi levererade en grym presentation idag tack vare awesome teamwork i gruppen. Kommer sakna att jobba med de här stjärnorna! Vida...
Läs mer

Nolltaxa ger 410 miljoner till välfärd i Göteborg

Älvsnabbaren är avgiftsfri och där får man ta med sig cykel även om den inte går att fälla ihop. Göteborgs Stad betalar 410,5 miljoner kronor till Västtr...
Läs mer

Återuppstånden efter #bbc2014

I helgen var det äntligen dags, för Blogger Boot Camp 2014. Som introvert person kan man undra om det kan ge något att vara på ett event som är så extrovert och peppande...
Läs mer

TILLBAKABLICK FRAMHÅLLNING

Idag är jag ledig men det är det sista jag vill vara. Det är en sådan där grå dag då man lika gärna kan jobba och tjäna pengar som man hellre slösar...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar