onsdag 7 maj 2014

Utdelning 2014-05-07

Utdelning BFK

I måndags trillade det visst åter igen in pengar på kontot från BFK. Med 300 fond-andelar som vardera gav 0.49 kronor kammade jag hem 147 kronor. Kanske inte mycket att...
Läs mer

URBANIZATION A Problem TO Meals Creation AND AGRICULTURAL Enhancement

FÖRETAGSEKONOMI och offentlig förvaltning, är EKONOMISKA Uncomplicated Projekt Resources en webbplats utformad och fanatisk att hjälpa elever som är script-projektet och upps...
Läs mer

Kinder Morgan (KMI) - Ökat

Innehavet i KMI har ökats med ytterligare 80st aktier á 32,75 USD (totalt 2620,00 USD). Föregående inköp gjordes till 31,46 USD/st så priset har inte ändrat s...
Läs mer

Sammanfattning dag 3 - Madrid

Alla spelare är nu inne i veckans turnering. Eller ja, de flesta är utslagna redan om man ska vara riktigt ärlig. Men alla har nu klivit in i turneringen, så kan man säga. H...
Läs mer

V64 Gävle

På denna sida kan ni bara hitta system som helst ska ge över 20 000 kr meningen är att gå plus i långa loppet. Jag har spanat i arkiven och även snackat lite med nä...
Läs mer

Jubileum!!!! Mitt 50:e inlägg. Jippie!!!

Ja då har man passerat en trevlig gräns när det gäller ekonomibloggen. Detta är mitt 50:e inlägg här om mitt investeringstänkande. Jag hade hoppats på att...
Läs mer

Kort rapport från ett långt möte med kommunstyrelsen

Vänersborg anlitade för första gången SKL:s ”kommunkompass”. Rapporten kommer inom kort, en presentation inledde dagens möte i kommunstyrelse. ”Godkänd” är väl...
Läs mer

Analys och inkp av TGS-NOPEC

Svenska bloggar verkar ha fått ett stort intresse för Norge under våren. Och varför inte? Norska börsen ser onekligen billig ut jämfört med den svenska. Så ock...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar