söndag 11 maj 2014

Utdelning 2014-05-11

Seg gånger tusen +

Är så sjukt trött och seg, men en fest kväll är helt klart värt det! Började med att jag, Anna och Tamia möttes upp för att äta middag och ha ”presen...
Läs mer

URBANIZATION A Challenge TO Meals Generation AND AGRICULTURAL Enhancement

Utworzył nową stronę „FÖRETAGSEKONOMI och offentlig förvaltning, är EKONOMISKA Uncomplicated Projekt Resources en webbplats utformad och fanatisk att hjälpa elever som är scr...
Läs mer

URBANIZATION A Challenge TO Meals Manufacturing AND AGRICULTURAL Growth

Page créée avec « FÖRETAGSEKONOMI och offentlig förvaltning, är EKONOMISKA Straightforward Projekt Elements en webbplats utformad och fanatisk att hjälpa elever s...
Läs mer

Spelarbetyg IFK Göteborg - Örebro SK

?IFK inleder matchen starkt och får tidigt utdelning, när kvitteringen kommer efter en fast situation jämnas matchen ut något även om blåvitt behåller initiativet i...
Läs mer

Ny förlust för Stattena – Asmundtorp tog andra segern

Det skulle räcka med de fyra mål Asmundtorp hann göra i första halvlek. Stattena lyckades i andra reducera till 4-2 men närmare kom de inte och sett till denna match var det...
Läs mer

Många chanser utan utdelning för United

– Frågar du mig i övermorgon så kommer jag att vara rätt nöjd med oavgjort. Men just nu känns det lite surt, säger Uniteds Sofie Persson efter att ha kryssat mot Ko...
Läs mer

Matchtankar - örebro hemma, 11/5

ANALYS. Tre poäng, är tre poäng, är tre poäng. Emils lungor, Emils kamp och Emils kramp är ganska talande för matchen jag och drygt 7500 med mig nyss avnjutit. Anal...
Läs mer

Filmrecension: Förr eller senare exploderar jag

Ursäkta helgens tystnad men jag har varit i en liten bubbla. I fredags fick jag nämligen det glädjande beskedet att jag vunnit en tävling hos Boktjuven och därmed två bi...
Läs mer

Sista helgen......

......... innan sommarn med PL fotboll. Jag har lite svårt med den känslan. Det är sannerligen härligt att veta att våra lokala serier, allsvenskan o framförallt VM. De...
Läs mer

Kommentarer till UFC Fight Night 40: Huvudkortet – Betygen av ChuteBoxe

Bara jag som satt och blev arg för att E Silva gick ner på marken med Brown, istället för att låta Brown ställa sig upp igen och fortsätta med det som gav utdelning...
Läs mer

Oavgjort i Div4 - Slaget i Sollebrunn

Det känns nästan från början att det inte är full fokus på vårt röda lag idag. Uppvärmningen är lite flamsig och många viljor som vill göra...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar