lördag 6 september 2014

Utdelning 2014-09-06

Sorterandets väg.

När SD tycker att vi ska hjälpa tiggare och flyktingar på hemmaplan istället för att låta dem komma in i Sverige, hur har de tänkt sig att det ska gå till? Ant...
Läs mer

Från stillhet till stillhet

Så, idag var det den stora överraskningsdagen på torget som var utlovad. Sakta närmade jag mig valboden för att några meter innan bli informerad om att överraskning...
Läs mer

Lördag i vsallstaten.

Dokumentär fotografi av en mer eller mindre värdelös gräsrot och gubbstrutt från Gävle Mer foto av Lars-Olov Remstam och andra fotograferande och skrivande gävlebo...
Läs mer

Månadsuppföljning YtD Aug

Så var det åter dags för månadssummeringen av mitt sparande. Augusti har varit en relativt lugn månad ekonomiskt där jag har lyckats spara undan något mer än g...
Läs mer

Dagens gratis!

Jag har varit borta med jobbet sedan i onsdags, därför har det inte blivit så mycket bloggat eller gratis heller. Med posten hade jag fått två doseringsmått till tv228...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar