tisdag 23 september 2014

Utdelning 2014-09-23

Back to reality

Efter en veckas intensiv djupdykning i yogautbildningen är det dags att ta sig tillbaka till verkligheten. Nya kunskaper och lärdomar kommer på yogamattan men stannar inte där. D...
Läs mer

nu är det min tid!

jag har inte bloggat idag, och inte för de vanliga anledningarna att jag varit sjuk, trött m.m.... Jag går nämligen på moln över allt bra som händer just nu! Allti...
Läs mer

Kärrsnäppor på Vitskärsudden

Jag gjorde ett bra val som använde mina semesterdagar i kamerajakt istället för jakt i Lubbo. Det är lövfall och jakten går mindre bra, men dagarna med fotokompis Maud h...
Läs mer

Sparande

Hej Pingis! Måste börja med att säga att jag ÄLSKAR er podd och alla bra tips som ni delar med er av! Jag skulle bli väldigt tacksam om du kunde hjälpa mig hur jag ska l...
Läs mer

Utdelning från en snabbmatsjätte i motvind

I dagarna delade McDonalds återigen ut pengar till oss aktieägare. Mina 20 aktier i bolaget inbringade totalt 116 kr. I dagarna höjde även bolaget utdelningen till 3,4 d...
Läs mer

En fin tisdag

Detta sprang jag runt i idag på skolan! Kofta från hm, tröja och kjol från bikbok, armband och likadant halsband från Ur Penn.  Har typ världens ång...
Läs mer

Ta ut rätt lön från ditt AB år 2014 – 3:12 / K10

Mitt inlägg angående löneuttag 2013 för att optimera blankett K10 för fåmansföretagare är ett av de mest populära här på bloggen. Själ...
Läs mer

Inför rapporter – Industrivärden och MQ

Nu i oktober är det dags för många bolag att rapportera delårsrapporter eller årsrapporter. Först ut bland mina portföljinnehav är Industrivärden som rapp...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar