söndag 14 september 2014

Utdelning 2014-09-14

SHL: Frölunda lirar hemmataktiken på bortaplan!

Match igår mot ett Örebro som Frölunda hade det ganska svårt för förra året, med blandade resultat, bland annat en 0-6 förlust på bortaplan… Inför d...
Läs mer

Galen hjälp från galen statsminister.

Till LO- Petter Thorwaldsson, ABF i Umeå och Linköping, SKL, Landstinget Östergötland, Landshövdingen på Länsstyrelsen, Östergötlands län, Falukurire...
Läs mer

VALET 2014

Ja... då var vi där till slut då. Valet står inför dörren denna söndag i september. Jag skulle kunna skriva spaltmeter om vad jag tycker om det och vad jag upplevt,...
Läs mer

MP med sju procent bör akta sig för att bilda regering med Löfven!

Så var då valet avklarat och Carl Bildt tvingas äntligen lämna posten som utrikesminister. Det är det viktigaste som hänt. Att Alliansen förlorade mot en så s...
Läs mer

14-Sep-2014 22:35

Vacon säljs till Danfoss för över en miljard - Svenska YLE :: http://svenska.yle.fi/artikel/2014/09/12/vacon-saljs-till-danfoss-over-en-miljard Eniro står fast vid utdelning - Da...
Läs mer

14-Sep-2014 21:35

Eniro står fast vid utdelning - Dagens Industri :: http://www.di.se/artiklar/2014/9/12/eniro-star-fast-vid-utdelning/ Halvmiljardvinst direkt in på kontot - Västerbottens-Kuriren ::...
Läs mer

Måste ta fram PG igen.

PG är alltså mitt alias och betyder Positiva Göran. Jag kan redan nu varna för att det här inlägget kommer att bli äckligt positivt och smetigt. Bara så du vet...
Läs mer

14-Sep-2014 20:33

Vacon säljs till Danfoss för över en miljard - Svenska YLE :: http://svenska.yle.fi/artikel/2014/09/12/vacon-saljs-till-danfoss-over-en-miljard Eniro står fast vid utdelning - Da...
Läs mer

Sålt SIAF ökat i Vardia

I veckan som gått sålde jag av de sista aktierna i Sino Agro Food och ökade istället återigen i Vardia. Denna transaktion från SIAF till Vardia gör jag för jag...
Läs mer

Borgholm, Glömminge, RM

Borgholm - Trekanten 6 - 0 Borgholm gör sin bästa match för säsongen, och säkrar kontraktet till div 3 kommande säsong, när man ikväll vinner över Treka...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar