måndag 5 augusti 2013

Utdelning 2013-08-05

Kostrådgivning

Jag har länge varit på jakt efter en kostrådgivare som kan hjälpa mig med hur jag ska äta för att maximera min träning. Allt jag tidigare läst mig till nä...
Läs mer

Analys Hockeyallsvenskan: IK Oskarshamn

Jag går igenom Hockeyallsvenskans lag. Det görs genom att jag skriver en kommentar om varje kontrakterad spelare och förmedlar ett betyg uppskattat av spelarens status. Jag såg fa...
Läs mer

Stock Picking vs Index

Stock picking eller att välja enskild(a) aktie(r) kan vara lönsamt om man prickar rätt. Helt enkelt är det dock inte. I alla fall inte på kort sikt och inte heller på l...
Läs mer

Helsingborg tappade i toppen, Djurgården rykte i bottenstriden

Tänkte lämna lite tankar kring kvällens två Allsvenska matcher. Djurgården vann en laddad och underhållande match mot serieledande Helsingborg med 2-1 efter en fram...
Läs mer

V64 Bergsåker

En mycket fin V64 omgång med uttagningar till korta E3. Utdelningen lär väl kanske inte bli så jättehög så jag rekommenderar er att spela v6. Avd 1) 1 Rolling Ston...
Läs mer

Färdig bok!

Rätt bra utdelning på den här första jobbdagen efter semestern ändå. En färdig bok från tryckeriet, till exempel! Det är några veckor tills "Vi...
Läs mer

Dag 4 - Prisutdelning

Idag var sista dagen på CASTIC och vi har precis kommit hem från prisutdelningen. Likt invigningen hölls prisutdelningen i samma stora sal och det var fullt av både deltagare, l...
Läs mer

SBC AB -frågetecken kring dagens partiella offentliga kontanterbjudande

Mitt intresse för SBC började för snart tre år sedan då jag skrev det inlägg som tills dags dato är det mest lästa på min blogg ”SBC –en annorlunda konsul...
Läs mer

Ett litet steg för Pyret och ett stort steg för mamma.

Min bebis är inte så mycket bebis längre. Pyret har idag börjat på förskolan och han storm trivdes med alla barn och pedagoger. Det var kram utdelning och skoj hela dage...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar