lördag 24 augusti 2013

Utdelning 2013-08-24

Förändringens vind blåser....

I veckan som gått har jag börjat skolan igen, första dagen var jag väldigt nervös men jag påminner er alla tankens kraft är inte att underskatta! Några dagar i...
Läs mer

Vejby vann toppmötet – “finta vänster, gå höger å PANG”

Medevi 24/8 kl 15.00  Helsingborg Östra – Vejby IF 2-5 Seriefinal med suveräna yttre förutsättningar, solsken, kanon gräsmatta och mycket publik. Två lag som har v...
Läs mer

Äntligen tävling :D

Idag va det äntligen dags för tävling. Har väntat såååå länge känns typ som en ny säsong när man fått vänta i ca 2 månader u...
Läs mer

Inför Syrianska-DIF

Matcherna duggar tätt för blåränderna nu och efter den extremt efterlängtade bortasegern mot IFK Norrköping är det dags igen på måndag då Syrianska s...
Läs mer

"Trädgårdsregn"

Hej solstråle! Idag har vi en härlig augustidag med ca +20 . Min dag har mest bestått av "fotboll" först på Kuben där SDFF F00 tog emot Njurunda SK, vinst med...
Läs mer

äppeltider

rättvis utdelning av äppelbitar "får jag något äpple nångång, eller ska du äta upp alla själv?!"            1...
Läs mer

V75 Resultat Bergsåker den 24 augusti 2013

Dagens V75 lördag resultat 24 augusti 2013 hämtar vi hem från Bergsåker travbana som står som värd för dagens V75-tävlingar när travet drar norr över...
Läs mer

V75 Resultat Bergsåker den 24 augusti 2013

Dagens V75 lördag resultat 24 augusti 2013 hämtar vi hem från Bergsåker travbana som står som värd för dagens V75-tävlingar när travet drar norr över...
Läs mer

Stay strong

Jag är så glad över att ha börjat trean. Det sägs ju att tvåan är den mest jobbigaste stunden i livet, det går även rykten om att det är mest ungdoma...
Läs mer

V75 Bergsåker 24/8 – Sundsvall Open Trot

V75 styr kosan norrut och hamnar uppe hos isbjörnarna, där Robban, grabben med rävarna bakom öronen, huserar, styr och ställer. En del varnar för låg utdelning denn...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar