onsdag 5 december 2012

Utdelning 2012-12-05

Mediokert Malmö krossat av Örebro.

IF Malmö Redhawks vs. Örebro HK 1-5 Nej, det blev inte ytterligare en seger mot Örebro. Istället blev det en enkel bortaseger mot ett Mif där inte mycket fungerade ikvä...
Läs mer

Grymt!

Så sjukt kul har vi haft de! Trodde de skulle vara osams mellan vissa så men de blev de inte! Alla va glada, skrattade mycket och hade de kul. Vi va på avslutning i fotbollen.....
Läs mer

Färs och Frosta sponsrar vår resa till Experimentarium

Varje år bidrar sparbanken Färs och Frosta till Positiva Projekt och detta år beviljades vi i åk 8 på Gunnesboskolan 10000:- till resa och inträde till Experimentarium....
Läs mer

Hjälp svårt sjuka - Rösta för att stödja ME-forskning!

Det lackar mot jul - en tid av givmildhet och omtanke. Förhoppningsvis känner du av detta redan nu och är beredd att skänka någon minut av din tid för att hjälpa sv...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 5 december 2012

Här hittar du rätt V86 Resultat 5 december 2012 från Solvalla. Vi redovisar rätt V86-rad löpande allt efter som loppen rapporteras klara från V86 idag var det bjuds tuff...
Läs mer

5e december 2012

Frukost i mörkret till julkalendern kl 07:15, plugg med gruppen, goodiepacks-packning + utdelning i snön för föreningen, shoppa lite D-vitamintillskott för att förebygga...
Läs mer

Straffstatistik

Dags att kasta ut lite straffstatistik, dels lag för lag och dels en lista på vilka straffskyttar som har bäst utdelning. Vi börjar med listan på spelarna, och för att k...
Läs mer

Bra förutsättningar

Inser precis att jag inte kommer att hinna gå igenom förutsättningarna inför matchen mot Wings i kväll. Men samtliga jag har pratat med har lovat att det är ett revansch...
Läs mer

Ont i ryggen och fiskesugen.

Jag börjar bli klen i senan, som håller uppe ... ni vet nog vad jag menar! Jag sträckte mig i ryggen igår kväll, när jag skottade bort det vita helvete, som kom ner och...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar