lördag 22 december 2012

Utdelning 2012-12-22

Årskrönika 2013

2012 kommer inte gå till historien som något vidare vräkigt år. På det hela taget blev det ett år som inte riktigt innehöll några ”riktigt stora” framgån...
Läs mer

Nöjd husse!

har varit ute mer lr mindre hela veckan med senja utan några större framgångar, idag va jag inbjuden gris/älgjakt då detta laget jagade i två områden så va 2...
Läs mer

V75 Resultat Lördag 22 December 2012 Axevalla

Här får du dagens V75 resultat för V75 lördag 22 december 2012 från Axevalla travbana. Jag uppdaterar V75 resultatet löpande efter att loppen är klara och ATG har r...
Läs mer

Hallon bad

Hejsan nu badar jag och äter hallon,mums. Förut på morgonen var jag och tränade och köpte en julklapp. På kvällen så blir det julklapps utdelning för att...
Läs mer

V75 Resultat Axevalla den 22 december 2012

Här kan ni ta del av V75 resultatet från ATG som idag kommer från Axevalla Travbana denna lördag som kommer köras under fina förutsättningar sett till årstiden...
Läs mer

Topptipset 22/12

Känns på allvar att det borde vara dags för en tidig julklapp i form av vinst med hög utdelning! På förhand tycker jag bara att jag hittar en bombsäker match – City...
Läs mer

In love

Hej hopp! Vaknade för nästan en timme sen av Nicole's röst hemma i Falun. Det kändes underbart!Idag blir det lite smått med julklapps shopping, en tripp till Sågmyra...
Läs mer

Santa is on his way

En riktig chill-dag. Tar ut jullovet på riktigt och har i princip bara sett en massa julfilmer och sedan tagit en tur till butiken med alla andra jul-shoppare på jakt efter julmat. Har set...
Läs mer

Roma behövde bara en halvlek

Två formstarka lag med en offensiv attityd borgade för en riktigt bra match mellan Roma och Milan. Målmässigt levde den upp till alla förväntningar, men tyvärr hade...
Läs mer

Ny header

Hej!    Som ni ser så har jag gjort en ny header. Jag tyckte att min gamla var lite somrig så jag gjorde en nu precis. Blev ganska nöjd men hade lite beslut ångest 246...
Läs mer

Luck.

Julbordet var super mysigt med trevligt folk. Efter det var det julklapps utdelning, bilder på det jag fick syns under texten. Och fika. När släkten hade gått hem spelade vi s22...
Läs mer

Julafton nr 1 - hos pappa

Blev middag, ingen riktig julmiddag men med lite små inslag av julen. Och en iskall efterrätt. Sen lite julklapps utdelning. Fick pengar...det som alltid behövs ;-) Lillebror hade med...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar