måndag 24 december 2012

Utdelning 2012-12-24

GOD JUL !

GOD JUL !!    Nu är den stora dagen här. Jag har inte gjort så mycket än. Vi syskon har haft julklapps utdelning. Bilder på det jag fick kommer i slutet av det h2...
Läs mer

Merry Christmas

Äntligen Julafton! Det slår allt! Jul är bland det bästa jag vet. Kom nyss hem från stallet och en liten dejt med duschen. Ska väl börja fixa mig snart. Våran...
Läs mer

God jul allihopa!!

God jul! Vaknade halv 8 sprang direkt ner å kolla i julstrumpan. Vi får alltid 3 paket i julstrumpan å jag fick spotify premium,Johan Falk film och ett par mys tofflor. Jag skriver v...
Läs mer

Att etablera en annan ordning – här och nu

Någonstans måste man dra en gräns mot orättfärdigheten. Göra motstånd. Bygga en barrikad och ta strid. Men den barrikaden kan se ut på många olika s...
Läs mer

The day before Christmas.

Tekniskt sett så är de julafton nu och jag har redan öppnat mitt första julafton-paket. Detta berodde på att vi ikväll har firat en liten för-jul men julbord, julkl...
Läs mer

Jag har funderat, och funderat och funderat ...

... och kanske kommit på en lösning ? Så här efter mer än 40 år. Tomtar - visst finns dom! I dag så satt jag och kollade på Adventskalendern med min brorsdot...
Läs mer

Julfirandet hos Syrran med familj

I år blev vi faktiskt hem bjudna att fira julafton hos Syrran och hennes familj, trevligt när man blir bjuden iväg ibland. Ja, hon hade då överdrivet med frukt, nötter,...
Läs mer

Godnatt god jul

Åhh jag kan inte förstå att detta året snart är över, det har gått så otroligt fort och det är ju bara en vecka kvar! Nu är julafton över och ja...
Läs mer

Vår Julfton...

Hem till mina föräldrar för det traditionella Julbordet         Mat mat mat i stora lass!   Glutenfri paj, den var i vanlig ordning sagoli...
Läs mer

Innan dagen är över.

Just nu, samt under resten av kvällen tillbringar jag med fint sällskap och mycket skratt. Firar julafton förfullt, paket utdelning och mat i massor så man nästan spricker, u...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar