måndag 10 december 2012

Utdelning 2012-12-10

Motivation

Motivation nyckeltema vid chefsutbildning Enligt en nyligen publicerad undersökning uppger var tjugonde svensk – av de 5000 personer som svarat – att VD är deras drömjobb. Bland de yrk...
Läs mer

Min dag :)

Hej tänkte berätta min dag först så började jag skolan kl 09:10 så ja sen så pratade vi om hur dan skulle bli sen så hade vi svenska och övade till v229...
Läs mer

Monday again

Måndag igen, Fyfan vad helgerna går fort alså ;o Aja se det possitiva att det snart är Lov :D Iaf.. Idag rullade skolan på fort. Först hade vi Klasstid, Sen gick alla i...
Läs mer

Dumheter som måste bort

Tennisens seriespel har förvisso sina brister. Min uppfattning är dock, att vi är på rätt väg i många delar. Bl a tycker jag att den allmänna tennismoralen och...
Läs mer

Mysdag med bästisar

Hej på er mina fina vänner♥ Hur har eran dag varit? Min har i alla fall varit super!  Nu sitter jag här i min säng och checkar facebook och bloggar lite innan det är dag...
Läs mer

PACKNING

Försov mig imorse, så ingen samhällslektion. Sedan var det novellpris utdelning, sedan gick jag iväg till tandläkarn så ingen spanska lektion heller. Lunch och sedan eng...
Läs mer

Målvaktsfrågan till hälften löst

Sedan säsongsslutet har det varit väldigt lite prat kring målvaktsfrågan – trots det prekära läget med både Peter Abrahamsson och Fredrik Andersson med utgåend...
Läs mer

DD 10/12 Halmstad

Tillbaka efter kortare uppehåll då det är fullt upp så här inför jul både med jobb och privat. Vi tar ikväll resan ner till Halmstadtravet och jag har skö...
Läs mer

Estlands Eesti Laul 2013

Även inför Eurovision Song Contest 2013 så tänker Estland använda sig utav uttagningsformatet “Eesti Laul” för att utse sitt bidrag. När deadline att lämna in...
Läs mer

Få 120kr på Bemz

Få 120kr på Bemz via utdelning genom wrapp http://www.wrapp.com/p/bemzjulmedwrapp
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar