söndag 23 december 2012

Utdelning 2012-12-23

God jul Gott nytt år

Hojj hojj! Åå, vad mysigt det är såhär i juletider. Hade en jätte mysig skolavslutning i onsdags på Dille. Å med jätte mysigt menar jag med jätte go...
Läs mer

Julmysigt här borta i Tidaholm

Haft vår första julklapps utdelning, fick mig en ny parfym och en resväska, kulit kulit. Nu ska vi fika och bara ta det lugnt imorgon är det julafton och då blir det mer...
Läs mer

Lilljul

Igår hade vi lilljul hos mamma, båda mina store bröder kom med sina sambos o så med varsin son och så min pojkvän så klart!:) det var riktigt mysigt fast jag var dy...
Läs mer

Bloggen med topplista, och några populära inlägg

Bloggen har hamnat på plats 3 i Cisions topplista för ekonomibloggar. Känns roligt, och förhoppningsvis droppar några fler läsare in! Stort tack för alla kommenta...
Läs mer

ALLA SKA HA SITT.....

God Jul rådjuren! Viltfodret är slut så idag fick Clas dela med sig av sin goda musli. God morgon! Ja nu är det allmän utdelning här. Rådjuren, katterna och h22...
Läs mer

Lugnduhinner…

Investerar energi och får mer än dubbelt så mycket tillbaka, angenäma odds med garanterad utdelning… Unnade mig ett gympass för bröst och triceps i morse innan resten a...
Läs mer

V75 Resultat Solvalla den 23 december 2012

Här kan ni ta del av V75 resultatet från uppesittarkvällen som idag kommer från Solvalla Travbana denna söndag som var ett debacle vad gäller sändningen tillsammans...
Läs mer

Julen är här

Hej! Danföredopparedan! Hihi i morgon är det julafton som är en av mina favoritdagar. Alla julklappar är fixad, några också utdelade redan och julgodiset är baka...
Läs mer

Dagen

Hej! Har bara varit hemma idag precis som igår fast idag så har jag firat en lite julafton med grannarna  där jag fått några grymma julklappar. Hade jätte kul med d...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar