torsdag 20 december 2012

Utdelning 2012-12-20

Julklappar och julkort!

Ikväll fick jag ett sms från ProPrint att vår beställning är färdig, ojoj jag kan verkligen tänka mig att det är högtryck på många fotobutiker s...
Läs mer

JISSES, WHAT A DAY.

OJ OJ OJ VILKEN DAG!  Jisses, vilken lärorik dag. Har lärt mig otroligt mycket om hur det egentligen är i vårt samhälle  och hur det går till. Åkte ju fr...
Läs mer

Imorgon, äntligen

Hej ligger i sängen läser Frida tidningen, äter nonstop och bara njuter av känslan av att få jullov imorgon hur skönt kommer inte det bli? Som sagt så är det j...
Läs mer

Veckans nyheter

Det har varit en hel del dramatik i veckan som jag inte riktigt hunnit med att kommentera, här kommer lite korta kommentarer istället. Kungsleden inledde med att avyttra sina aktier i He...
Läs mer

Ränta från räntebevisen 1118 kr

Igår fick min vän utdelning på sina räntebevis som han äger i sin portfölj. Totalt 1118 kr på ett kvartal och det är en snittränta på 4,95% p2...
Läs mer

Julklappar och mat!

 Hej! Idag började dagen med sovmorgon , till kl 6.00 . sedan va jag uppe! Pratade med sys hon har åxå " den tidiga morgon genen i sig" .. Messade med den bästa...
Läs mer

Kassaskåpssäkert!

Matchen börjar som vi börjat vänja oss vid i Arenan. KHK för spelet och äger mest puck men kommer inte till de riktigt heta lägena och målen uteblir för b229...
Läs mer

2012-12-20

Fyfan idag har jag städat med en mensvärk från helvetet och inte fan blir jag av med den heller. Sista dagen i skolan imorgon ska bli skönt. Blir en ganska chill dag gissar jag f...
Läs mer

...oplanerad...

.   ...loppis besök med bra utdelning...   .   ...skulle fiksa sista julklapparna idag och när jag ändå var på gång så att säga så passade...
Läs mer

VÄRLDEN GÅR UNDER INATT ?!

oh nej. världen KANSKE går under inatt klockan 02.12 ?! inte för att jag tror att det kommer hända, men jag är ändå rädd. hoppas inte det! vill ju ha jul, sk...
Läs mer

En jävla lång tid!

Heej!   Som ni ser har jag inte uppdaterat som jag ska eftersom jag FORTFARANDE inte har fått min dator tillbaka. Förhoppningsvis får jag den i morgon men om jag inte får det...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar