måndag 4 februari 2013

Utdelning 2013-02-04

14-3

Sitter på tåget hem efter jobbet och njuter fortfarande över helgens övertygande vinster! Vi i laget har tidigare haft bekymmer med målskyttet i laget, varit laget i serie...
Läs mer

Dagens horoskop för oxen...

Tur Att satsa djärvare nu kan ge utdelning. Spelvinst eller annan framgång väntar. Hälsa Du är på väg in i en mycket aktiv period. Vill du sluta med en ovana 2...
Läs mer

Aktieutdelningar för 2013

Här är några utav de större aktieutdelningarna för större svenska bolag registrerade på börsen. Atlas Copco AB ser. A har under 2013 en utdelning på 5,50...
Läs mer

Alla borde omvandla till aktiebolag…

För snart 10 år sedan startade jag mitt första bolag en enskild firma. Jag minns med stolthet hur jag 21 år gammal fick min F-skattesedel. För ett antal år sedan omvandl...
Läs mer

Om jag går in i en (S)koaffär ..

.. så förväntar jag mig att de säljer skor. Läckra fotbeklädnader som får mig att känna mig tjusig och välklädd, praktiska stövlar som passar i...
Läs mer

Bankernas utdelningar!

Aktieägarna i Swedbank, SEB och Nordea får 30 miljarder i utdelning för krisåret 2012, samtidigt som 70 000 människor i vårt land varslas om uppsägning! 30 mil...
Läs mer

Välkommen till vecka 6

- Onsdag 6/2 nationella prov - My rättar, Ann-Marie har Sve/SO - Språkval i mediateket 08.40-09.20 - Utdelning av februaripennan - Svensktexter: Några ej inlämnade - Nolltolerens...
Läs mer

Bostadsbristen ger utebliven tillväxt

Att bristen på bostäder kommer göra att Stockholm inte växer så snabbt som det skulle kunna göra, det är mer eller mindre alla överens om idag. S22...
Läs mer

Fjärde brevet

Min vän, i detta mitt fjärde brev skall jag berätta om frustration och hur man bör läsa en icke skönlitterär bok.   Till att börja med vill jag, efter att...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar