torsdag 7 februari 2013

Utdelning 2013-02-07

Subventionera p-piller även i Västerbotten

I dag skriver jag tillsammans med min vice gruppledare Liv Granbom i Folkbladet om att även Västerbotten borde subventionera p-piller. Här nedan återfinns artikeln: Subventi...
Läs mer

Just around the corner

Den här statistiken hittade jag på SkySports statistiksida, och den är intressant även om den råkar vara uträknad innan den förra omgången. Den gäller hur...
Läs mer

Intryck och bilder från internat 13-14 januari 2013

Intryck från internatdagarna Tack för härliga dagar 13-14 januari! Vi har samlat bilder från måndagen i Köpenhamn i ett särskilt inlägg. Studiebesök i K...
Läs mer

Ros

Fick förresten en ros idag.. Det var utdelning inför alla-hjärtans-dag och då hade tydligen ngn tänkt på mig och skickat en anonym ros. Vet fortfarande inte vem den komm...
Läs mer

Torsdag på jobbet

Från Dopträdet i Porsökyrkan Just nu är det intryck från dagen och förberedelser inför den närmaste tiden som far runt i huvudet. Jag började dagen extr...
Läs mer

Ineffektivt Tre Kronor föll

”Oddset Hockey Games spelades för första gången i Malmö och premiärlagen Tre Kronor och Tjeckien stod för underhållningen. Tre Kronor hade inför årets tur...
Läs mer

lyckat!

känner träningsvärken i bröstmusklerna, gymmet gav utdelning ändå! (y) magen har fått sig en rejäl vända idag, pumpa pumpa pumpa! och fruktsalladen blev s...
Läs mer

Lätt att vara generös när man själv inte betalar skatt

”Vi är rika” och ”vi har råd” att vara generösa är ett ständigt återkommande mantra i våra media (läs mer). Ofta handlar det om skattefifflande journalister/f...
Läs mer

KO-STÖLDEN!

Vad har hänt med dom försvunna korna i Stjärnhov, ett mycket intressant fall? Jag ställer mig följande frågor! För att lasta 68 kor så behövs två s...
Läs mer

Ode to BORÅS

I lördags var det middag i Stadshushallen, en tradition som fanns mellan åren 1943 och 1973 för att i år, 40 år senare återupptas, det visste inte jag innan kommunfullm...
Läs mer

Form Us With Love, vinnare av ELLE Interiörs Designpris 2013

Stockholm Design Week 2013 inleddes med utdelning av prestigefulla ELLE Interiörs Designpris. Årets designer 2013 är designgruppen Form Us With Love. Priset delades ut under festliga f...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar