torsdag 28 februari 2013

Utdelning 2013-02-28

Skillnad på folk och folk

Nä, jag vill inte gärna tro att jag är en sån som gör skillnad på folk och folk, fast det gör jag säkert.  Men bakterier och bakterier, där gör...
Läs mer

Kaffe med posten

Löfbergs provpåse på Magnifica kom i brevlådan. De hade utdelning för ett par veckor sen och delade ut provpåsar.
Läs mer

Aktiva sparare tankar TeliaSonera som aldrig förr

Februarihandeln Februaribörsen kantades av fortsatt uppgång men med en tilltagande oro under slutet av månadenen till följd av den ovissa valutgången i Italien tillsammans me...
Läs mer

Montreal nya serieledare i öst

Få hade kanske räknat med Montreal inför säsongen, men just nu är man den östra divisionens bästa lag. Nattens 5-2-seger borta mot Toronto var också en gruvlig...
Läs mer

Manilla Road!

Ett av de mest obskyra banden som är bokade till sommarens Sweden Rock är Manilla Road som jag faktiskt aldrig hört. Jag läser mig till på wikipedia att bandet bildades redan...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar