fredag 1 mars 2013

Utdelning 2013-03-01

Ökar upp likviditeten i portföljen

Sålde av Wal Mart och ökar likviditeten i portföljen. Kassan ska byggas upp nu under våren men inköp kommer att göras vid en större korrektion. Jag finner fortf...
Läs mer

Tävlat! :O

Jahop xD testa en liten dressyr tävling med Dream idag O.o det var oväntat för jag hade anmält mig till tävlingen men glömt när den var xD aja vi vann! :DD Fotton k...
Läs mer

Utveckling ETF-modellportföljer februari

Utvecklingen i portföljerna var blandad under februari månad. Stop-loss utlöstes i Tradingportföljen och i Emerging Markets portföljerna. Bästa placeringarna under febru...
Läs mer

Panaxia delar ut 170 miljoner

Konkursboet efter kontanthanteringsföretaget Panaxia har gjort upp med de största fordringsägarna och kan nu påbörja utbetalningar av kvarvarande medel, skriver advokatfirman...
Läs mer

Långsiktiga investeringar och diversifiering med MA12

En av mina läsare (Erik) introducerade mig för en långsiktig strategi som lämpar sig för den som inte vill vara aktiv på börsen utan bara se över sina til...
Läs mer

Butelj och Flaska väljer: Marsnyheter

Förutom de sporadiska rekommendationer som vi brukar ge i och med våra blogginlägg tänkte vi ge oss på att skapa lite rätsida på systembolagets nyhetslanseringar. D...
Läs mer

Mera utdelning för Snoan?

Märta Sohlbergs bostad stod tom i fyra år efter hennes död och inbringade inga pengar. Nu är den såld. Vissa år har stiftelsens utdelning varit mycket knapp.
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar