lördag 2 mars 2013

Utdelning 2013-03-02

Sju Lottomiljoner till Ålem utanför Kalmar

En person var för en månad sedan hos Preem i Ålem och satsade 72 kronor på Lotto. Ikväll, lördagen den 2 mars, blev det rejäl utdelning. Hela 7 479 327 kronor i vi...
Läs mer

Gunnarssons sköna revansch

Efter förra matchen var HV71-målvakten Jonas Gunnarsson besviken med sin egen och lagets insats.Efter hemmasegern mot Rögle med 3-1 var han mer belåten. Sed...
Läs mer

HV71 befäster andraplatsen

I sista hemmamatchen i grundserien tog HV71 tre viktiga poäng i kampen om andraplatsen i tabellen.Rögle besegrades med 3-1 utan att Jönköpingslaget visat upp någon bländ...
Läs mer

Sportlov

Vi åker till Stockholm på sportlovet o där blir det inte så mycket sportande av. Aktiviteter dock men inget sport.Så jag hämtade Jack direkt efter skolan denna vecka s...
Läs mer

Årsmöte och klubbmästare

Idag var det årsmöte på klubben, och som vanligt utdelning av Klubbmästerskapspriserna i samband med mötet. I år (2012) knep jag två titlar, Klubbmästare Seni...
Läs mer

De nya bolagen och förväntad utdelning

CVR Partners (UAN:US): Prognos utdelning 2.15 - 2.45 och kurs 26.6 usd ger 8-9% utdelning. Kväve baserad konstgödsel tillverkare i USA som drar nytta av billig energi (dyr import fasas ut)....
Läs mer

Katastrof på stryktipset? Här har du europatipset :-)

Katastrof på Stryktipset?  Sluta böla, här kommer söndagen med europatipset :-) Ja ja ja... Vi vet alla hur det kan bli. Du trodde du hade koll. Kupongen var perfekt. Det va...
Läs mer

Katastrof på stryktipset? Här har du europatipset :-)

Katastrof på Stryktipset?  Sluta böla, här kommer söndagen med europatipset Ja ja ja… Vi vet alla hur det kan bli. Du trodde du hade koll. Kupongen var perfekt. Det var ba...
Läs mer

2013-03-02 Landskrona - ÅKIBS 1 - 5

Då var vi igång igen efter ett litet landslags uppehåll eller var det sportlovs uppehåll jag blandar ihop dessa med den höga klass som ni håller. Vi ställer upp med...
Läs mer

börjar blogga som vanligt igen

Har äntligen fått min nya dator, måste bara vänja mig vid den, är inte alls som min andra. Men kommer kunna börja blogga normalt igen eftersom att alla mina bilder finns...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar