torsdag 21 mars 2013

Utdelning 2013-03-21

Nedåt på Stockholmsbörsen

Handeln på Stockholmsbörsen inleddes med fallande kurser. Strax efter klockan 10 hade OMXS-index gått ner med 0,7 procent. Nedgången var i linje med utvecklingen på de ledand...
Läs mer

Genusmedvetet ledarskap.

Det här boken handlar om resan från att vara en ickefråga till att bli en tillväxtfråga. Genus har blivit en tillväxtfråga. En del av kontentan i Genusmedvetet leda...
Läs mer

Nedåt på Stockholmsbörsen

Handeln på Stockholmsbörsen inleddes med fallande kurser. Klockan 9.15 hade OMXS-index gått ner med 0,5 procent till 373,3. Nedgången var i linje med utvecklingen på de ledan...
Läs mer

Idag börjar jag fylla på portföljen!

Tjena bloggen! Idag har jag bestämt mig. Jag ska börja fylla på min portfölj med hänsyn till resultaten från Magic Formula. Jag har sorterat ut bolag som gör h24...
Läs mer

Uppladdning eller toppformation…

winningtrading tobbe rosén Fed och Cypern: Trots att det nu gått fyra år sedan de amerikanska börserna vände upp och mer än tre år sedan Fed bestämde sig f24...
Läs mer

Kommentarer till Debatten på Gräv 2013 av Johan

” Varför har kvinnor lägre lön? Har de det? Jag skulle säga att den mesta skillnaden är en skillnad i inkomst eftersom kvinnor arbetar mindre. Kvinnor väljer andra yrken...
Läs mer

Linköping körde över HV71

Linköping plockade hem fyra raka segrar utan avstängde stjärnan Carl Söderberg och är klara för SM-semifinal efter att ha kört över HV71 i den femte kvarten oc...
Läs mer

Nyhetskollen #14

Kommer Danmark oche Emmelie de Forest att vinna i år? Aftonbladet: Hon vinner Eurovision Emmelie de Forest från Danmark kommer att vinna årets Eurovision Song Contest. Varken mer...
Läs mer

Luleå i förarsätet igen

Totalt sett den sämsta matchen i serien där Frölunda kändes starkare än Luleå periodvis men Luleå hittar vägar till vinst trots allt. Det kan lätt bli sju...
Läs mer

Årets första utdelning har anlänt ...

Igår kom årets första utdelning in på kontot. Det var Axfood som levererade 12 kr/aktie i utdelning vilket i mitt fall innebär en utdelning på 5,2 % baserat på GAV-...
Läs mer

Linköping körde över HV71

Linköping plockade hem fyra raka segrar utan avstängde stjärnan Carl Söderberg och är klara för SM-semifinal efter att ha kört över HV71 i den femte kvarten oc...
Läs mer

Sheldan Nidle, 19 mars 2013

Originaltext: www.paoweb.com 11 Lamat, 16 Ceh, 9 Eb   Dratzo! Vi kommer tillbaka! Er värld fortsätter att balansera på gränsen till en ny värld. Det mörkas...
Läs mer

"Sleep all day party all night"

Onsdag: Åkte in till stan till 7-tiden. Då blev det middag tillsammans med alla klasskamrater familjer. Blev en god trerättersmiddag, drickande sedan utdelning av "kla...
Läs mer

Sålde Trelleborg B

Börsen fortsätter utför och idag gick Trelleborg till försäljning till ett pris av 88,50. Resultatet blev en liten vinst på 215 kr (+1,0%). Jag kunde idag också re...
Läs mer

min daglt;3

heeej<3 idag har vart en grymt kul dag :D kl. 9 åkte vi buss från skolan så var vi framme kl. 9.30! jag prata massa på bussen med kompisar ;) jag, Emilia och Elsa + alla andra...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar