fredag 29 mars 2013

Utdelning 2013-03-29

En tredjedel…

Idag har jag som sagt fått äta mig riktigt, riktigt mätt. Gott var det! Jag fick ner tre tacos med tortillabröd till. Frozen yoghurt till efterrätt och sen, efterlängtat...
Läs mer

Matchblogg: HIK-Akademi HIF

Långfredag, snöstorm och så ett hett möte på det. Nämligen Hittarp mot det något omtalade Akademi HIF. Vi kom från förra helgens tennisresultat mot Sn24...
Läs mer

Dags att spela ^^

Nu har jag städat och plockat lite, fixat i städskrubben, ordnat upp lite i förrådet samt fört över mina skokartonger och stövlar till garderoben i sovrummet. Nu ...
Läs mer

Murray och Gasquet till semi

Andy Murray. FOTO: AP Att Andy Murray slog Marin Cilic var planenligt. Cilic fick inte alls så hög utdelning i egen serve som krävs mot returtagare av Murrays kali...
Läs mer

Kvartalsrapport 2013-Q1, 3,45 %

Det har under det senaste kvartalet varit en riktig bullmarket, världens börser har stigit med omkring tio procent vilket får anses vara ett rejält skutt i tider som dessa. Ä...
Läs mer

Snopen derbyförlust

Suddig bild, men det var ungefär så här jag upplevde matchen pga migrän. Lite snopet Gårdagens sena derby mot Timmernabben slutade snopet gör GIF:s del. Trots att GIF va...
Läs mer

Skön krigarseger borta mot Huddinge!

Att möta Huddinge borta är ingen enkel uppgift. De spelar en rolig och fartfylld hockey med mycket tryck på kassen. I fredags var det dags för Löven att anta uppgiften. Den f...
Läs mer

Peter Lynch - Ten baggers Oxymorons

Under påskhelgen kan vara skönt att avkoppla med se ett mer sällsynt 50min utbildningsvideo från Peter Lynch som pratar bl.a. om: -Volvo köpet (har skrivet om det tidig...
Läs mer

Godnatt

Hejsan! Tänkte bara säga godnatt  nu ska upp tidigt imorgom ju...På tävlingen imorgon startar  jag i V5 och T4. I V5 så har dom slagit ihop så att ungdomarna o...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar