torsdag 7 mars 2013

Utdelning 2013-03-07

Vad har vi för erbjudanden att se fram emot hos bet365

bet365 som är världens bästa spelbolag när det gäller odds och livebetting har en hel del på gång under mars månad. Förutom bet365:s livestreaming utbud s...
Läs mer

Speltips Torsdag- Sex heta spel plus Gaborik som målskytt

Båda spelen igår satt. Det rider vi vidare på inatt hoppas jag. Utbudet inatt är inte att leka med. Hittar sex (!) spel inatt plus ett spel vid sidan på Gaborik som måls...
Läs mer

Stryktipset, 9-10:e Mars, 2013

Blir det bara hemmasegrar? Tänk vad experter kan komma fram till. Denna vecka är dom relativt överens om att det blir 13 ettor på tipskuongen. Varför vågar de stora tip...
Läs mer

V75 Tips Lördag 9 Mars 2013 Solvalla

Mycket på jobbet denna vecka och har inte till närmelsevis haft den tid jag önskar till hästarna tyvärr. Har ändå knåpat ihop några rader om avdelning 2 m...
Läs mer

Mycket fin rapport från Hannover re (Talanx)

Hannover re kom idag med en mycket fin delårsrapport. Annual Results 2012 [ 2013-03-07 ] Hannover Re achieves record result and increases dividend Group net income: EUR 858.3 million (EUh...
Läs mer

Använd de goda krafterna från näringslivet

Det har varit på gång under en längre tid men under högnivåmötet i Busan blev det klart. På global nivå har världens länder kommit överens om at...
Läs mer

Mår sååå bra!!

Just nu så känns livet underbart! Så här bra har jag inte mått på månader det är sååå underbart :0) Inte ens solen kan skina ikapp med mig jag l...
Läs mer

Goda idéer ger sponsorpengar

När det gäller sponsring av idrott och enskilda idrottare framstår Finland som kusinen från landet redan i nordiska sammanhang. Våra företag satsar mindre än en fj...
Läs mer

Arbetsområde: Litteraturen genom tiderna (planering och mål)

Lektionsinnehåll:Genomgångar av epokernaGenomgång av källkritik och retorik Grupparbete Examination:Gruppens redovisningIndividuellt prov på epokernaArbetsgång:Vecka 10:...
Läs mer

Kursras för försäkringsjätten Aviva

Aviva, Storbritanniens näst största försäkringskoncern, sänker utdelningen med över 25 procent för att finansiera en ny strategi för att skapa mer kapital och...
Läs mer

Weekend

Idag har varit en riktigt energisk dag för min del. Och samtidigt har jag hunnit vara hemma och ladda lite i lugn och ro också. På lunchen körde jag en sånär som på...
Läs mer

V64 Kalmar 8/3

Fredagkväll och solen går ner över de små husen i vår lilla stad. Kvällstrav på Kalmar. Kolgjini förgyller tävlingarna med årsdebuterar två kull...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar