söndag 3 mars 2013

Utdelning 2013-03-03

Matchrapport Lövet - Skogås, 3-1

Matchen börjar och den börjar fort, jag vet inte vad som händer men plötsligt studsar bollen, högt, ner mot vårt mål och jag ser Lille flytta sig... åt fel hon...
Läs mer

Härlig idrottsdag!

Ja jag säger då det Johan Olsson, så ska en slipsten dras! Jag saknar den individuella starten och den mentala och fysiska fighten som VM-femmilar vanligtvis utgör. Precis som de...
Läs mer

Inbjudan till cykelfest 25 maj 2013

Tour de Houf 2013 3:e upplagan av en ny tradition (Tredje gången gillt:-) Cykelfest i Hov med omnejd Lördagen den 25 maj är det dags igen! En fest i 4 etapper, hur går det till?...
Läs mer

Vi är ÄFF Dam- försök slå oss!

En härlig DM-match som innehöll sol, värme, en fin plan, och en jäkla massa mål!! Idag fick vi verkligen fokusera på anfallsspel och hela 13 bollar rullade in i motst2...
Läs mer

Eftersnack omgång 9

Antal rätt:    av 13 möjliga (Tips-SM inom parentes) Tipsbolaget: 9 Björn: 7 (7) Jonas: 7 (8) Kalle: 5 (6) Lelle: 5 (6) Peter: 5 (10) Utdelning:13 R22...
Läs mer

Analys av Nordjyske Bank

Ett antal bloggare som jag brukar följa har på senare tid intresserat sig för danska banker i allmänhet och mindre banker i synnerhet. Det som lockar är att göra samma r...
Läs mer

Lite tankar om mitt delägande i Ratos

Sedan jag köpte aktier i Bolaget Ratos för några år sedan har aktiekursen dippat ner hela -33% Jag tror att många personer (även utdelningsinvesterare) hade sålt i...
Läs mer

Stabila svenska utdelningsaktier - två topplistor!

Tänkte göra ett omtag i Sverige för att gå igenom att jag inte missar några intressanta aktier. Skulle behöva fylla på och letar efter nya kandidater. Att då...
Läs mer

Mjaaaahaaaaa

Kollat vasalopps-starten. Jisses va folk! Men vilket fantastiskt väder dom får åka i! Ser härligt ut men d lockar inte för fem öre kan jag säga. Men skidor är...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar