tisdag 12 mars 2013

Utdelning 2013-03-12

Silver i Malmö och sandlådebråk på Lidingö

Två silver på inomhus-USM i Malmö!!! Hanna och jag stöttade två stycken killar, en på 400 m och en på 1500 m. Båda persade rejält och vann en varsin silve...
Läs mer

Lundmyr of Sweden

Det kan tyckas vara så att jag vinner mycket, men jämfört med hur mycket jag tävlar så är det inte världsbra utdelning ;) Men gissa vad? Jag blir lika glad varje g...
Läs mer

Balders Hage bjuder in till fest x2

Torsdagen den 4:e april är det äntligen dags. Årskorten ska hämtas ut och alla som har beställt sitt årskort är välkomna att besöka intersport på Gam...
Läs mer

Kämpigt!!!

Sorry för dålig uppdatering och att jag inte fått lagt ut några bilder på högtalarna än. Har inget internet hemma för tillfället så jag kan inte g2...
Läs mer

Storägare emot utdelning i Rottneros

Arctic Paper, som äger 54 procent av aktier och röster i Rottneros, motsätter sig förslaget från styrelsen i Rottneros om en utdelning på 0:10 kronor per aktie till 22...
Läs mer

Varning för IP-kalypsen!

Alla datorer som finns uppkopplade mot nätet måste ha en IP-adress, ett nummer som identifierar den bland allt som är uppkopplat och gör att datorn kan utbyta information. IP-adre...
Läs mer

Trippel spelas – olikt på flera sätt

Handikapp-spelet på IFk Göteborg i söndags satt som en strut efter att IFK fått utdelning på sin press i slutet, 4-1 tillslut. Levererade även ett spel på Twitter u...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar