torsdag 14 mars 2013

Utdelning 2013-03-14

Angående flyktingströmmen i Sverige och nedläggningshotet i GLAVA

Nu måste jag reagera, har suttit tyst som de flesta. Ja min man jobbar som kökschef på en flyktingförläggning på en liten ort och självklart har jag följt skri...
Läs mer

Ökat dialog ökad förståelse

4 kommunala gymnasieskolorna vill delta i samarbetet gällande klamydiaprover via klamydia.se och utdelning av kondomer från landstinget. Nämnden för folkhälsa och primär...
Läs mer

Utdelning Johnson Johnson

Idag kom Johnson Johnson med sin första kvartalsutdelning för året. Det blev 61 cent som omvandlades till 3,90 kronor per aktie. Tabellen nedan visar årets utdelningar hi...
Läs mer

Mikrokonsolidering inför utbrott?

winningtrading tobbe rosén Stockholmsbörsen: Bland nyheterna under onsdagen var det värt att notera att den italienska obligationsemissionen inte nådde den avsedda volymen och att...
Läs mer

Höga löner skapar ingen kris

Av Michel Husson En intern devalvering, alltså sänkta löner och nedskärningar i de sociala utgifterna, beskrivs i dag som ett sätt att minska obalansen i Europa och som en v...
Läs mer

Grisar

Vi ar nu i Jeremie, och jag ar enormt trott efter en intensiv dag. Ska forsoka att skriva nagra rader anda, innan jag lagger mig.  Vi har sett mycket och pratat med manga idag. For Katarina fran...
Läs mer

TipsXtra.se gör det ännu lättare att vara efterklok

Jag tillhör den skara som tycker det är kul att sitta i efterhand och tänka "om bara om inte hade funnits, då..." Lika kul är det att sitta och i efterhand titta p...
Läs mer

Tolv på två och två mot noll

Efter rond två har Skellefteå AIK nu gjort tolv mål på två matcher mot Brynäs. Något som måste understrykas som oerhört starkt. Match två blev dock e...
Läs mer

V75 Tips 16 mars 2013 Momarken

Nu står Unionskampen för dörren och det är på lördag som slaget kommer att stå mellan Norge och Sverige. V75-cikusen lämnar landet och landar på Momarken...
Läs mer

Skellefteå kopplade greppet

”Det var ikväll dags för kvartsfinal 2 mellan Skellefteå och Brynäs. Skellefteå vann senaste mötet med 5-0 och det var en ren uppvisning av suveräna seriesegrarna....
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar