onsdag 6 mars 2013

Utdelning 2013-03-06

Saken är biff,- grönsaksbiff.

Jag vet inte om det är ja tyvärr eller jippie men här kommer ännu en matbild. Jag gjorde efter flera månaders funderande äntligen ett försök till att laga gr...
Läs mer

Graham Screener på Börsdata

Äntligen nu är nyckeltalen, värderingar, screener och strategi är baserad på senaste kvartalsrapport i börsdata och som kommer uppdateras direkt när nya kvartalsrap...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 6 mars 2013

Här hittar du dagens V86-Resultat den 6 mars 2013 från ATG som idag kommer från Solvalla travbana som står som värd för travet denna onsdagkväll, vädret bjuder...
Läs mer

Moderaternas narkotikapolitik bygger på okunskap och fördomar

Det är ju inte direkt första gången som jag skriver om Moderaterna och deras positioner i svensk narkotikapolitik. Det skulle kunna vara väldigt enkelt att skriva dessa blogginl...
Läs mer

Speltips Powerplay 6/3

Förra gången jag skrev om mina tankar på powerplay-kupongen slutade det med sex rätt endast, men sanningen var att vi rök på två mål i slutskedet annars hade e...
Läs mer

Gratis Pago i Stockholm

Kom förbi nya Coop Konsum på Centralstationen i Stockholm och hämta en gratis PAGO Juice utdelning pågår till klockan 18.
Läs mer

Åttondel!

Igår klev Täby 98 in i slutspelet och mötte Haninge hockey. Haninge som har spelat i den södra serien under säsongen slutade på en femte plats där och har mött...
Läs mer

Eagle Energy Trust

Detta är ju en av de för mig nyanskaffade utdelande bolagen. Köpte den runt 7.50, klev av på 7.90 och har tagit in den igen med snitt 2-3% över stängning igår. EGL...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar