tisdag 26 mars 2013

Utdelning 2013-03-26

Håller 1189 är chansen god för fortsatta uppgångar

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: När börserna stigit länge blir det allt närmare säljknappen och det som hade blåst förbi obemärkt f...
Läs mer

På IRRFÄRDER med TANKAR och KÄNSLOR å så PÅSK

DAGAR har gått..många dagar..med orons tankar som har fladdrat iväg och runt omkring för att försökt hitta olika lösningars möjligheter att ta fäste p2...
Läs mer

Var finns viljan Rögle?

Ett passivt Rögle gick ut på isen inför dagens match med bra självförtroende, men när det inte gav någon utdelning ebbade förtroendet ut. Röglespöket...
Läs mer

Oavgjort för England

England är fortsatt tvåa i VM-kvalgrupp H efter att laget spelat 1-1 i toppmötet mot Montenegro på tisdagskvällen.Wayne Rooney startade matchen strålande och hade en bol...
Läs mer

Oavgjort för England

England är fortsatt tvåa i VM-kvalgrupp H efter att laget spelat 1-1 i toppmötet mot Montenegro på tisdagskvällen.Wayne Rooney startade matchen strålande och hade en bol...
Läs mer

VIDEO: Nu är det nära, Örebro

Redan på torsdag kan Örebro Hockey vara klart för elitseriespel säsongen 2013/14. Efter tisdagens 3-0-vinst mot Södertälje kan avancemanget till hockeyns finrum säk...
Läs mer

Slutkörd

Dagens pump pass tog verkligen musten ur mig. Hade ingen motivation alls men när jag väl var där slet jag som ett djur och det gav utdelning, har nog aldrig varit så slut efter et...
Läs mer

Bitande kallt förra söndagen...

...när jag och maken tog en liten minitur till Magle våtmarker. Vi hade först varit på ett annat ställe och körde nu ett annat håll till våtmarkerna än vi...
Läs mer

Ett svisch och en lättnadens suck

Jomen! Övningen gav utdelning och nu svischar han ner för backen. Idag har det varit 100 gånger roligare, gått 100 gånger bättre och varit en tredjedel så jobbigt....
Läs mer

VÅRVINTERSATSNINGEN 2013 DEL I

- Hur länge orkar vi hålla på så här, sa jag till Göran i lördags. - Du är snart sjuttio, och jag närmar mig de gyllene femtio, fortsatte jag. Gör...
Läs mer

Så oerhört besviken på mig själv

Självrannsakan och att lära sig av sina misstag är en huvudingrediens i spel. Att hela tiden utvecklas och se nya och bättre möjligheter i sitt spelande. Igår gjorde ja...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar