onsdag 27 mars 2013

Utdelning 2013-03-27

Positiva sentimentet intakt så länge 1189 håller

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Order av varaktiga varor där flygindustrin stack ut och stigande huspriser i USA stärkte riskaptiten under tisdagen. I den negativ...
Läs mer

En jämn träningsmatch mot Lerums IS

Skribenten hade idag endast möjlighet att vara med i första halvlek, så matchreferatet blir en blandning av egna och andras intryck. Först och främst jättekul att f229...
Läs mer

Artikel utifrån boken i JP idag

Idag på onsdagen i påskveckan hade jag en artikel införd på kultursidan i lokaltidningen JönköpingsPosten, utifrån budskapet i Guldet blev till sand. Tidningen 22...
Läs mer

Eat your vitamins

“Say your prayers and eat your vitamins” Med träning följer ofta intresset för vad man stoppar i sig. För mig gäller det både mat och kosttillskott. I detta inlägg...
Läs mer

Polletter, cession, villkor och förpliktelser: Gästinlägg av Staffan Seger

Inledning Jag har alltid gillat nedtrillande polletter. För en ung och elitsatsande golfspelare innebar en nedtrillad pollett i bollautomaten att jag skulle tas en bollhink närmare de stor...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 27 mars 2013

Dagens V86 Resultat den 27 mars 2013 från ATG som idag kommer från Solvalla travbana som står som värd för travet denna onsdagkväll, vädret bjuder på bra f24...
Läs mer

Smärta tårar lycka och det var hela 1 år sedan

Smärta, tårar, lycka och det var hela 1 år sedan exakt idag. -Min minsta ängel har blivit så stor. Denna dag började med present utdelning och sedan förberedelse av...
Läs mer

Så typiskt mej!!!

En av mina kompisar hade lagt upp en artikel på sin Facebook angående forskarnas förslag att ta mer betalt av kraftigt överviktiga personer på flyget. Min kompis är en k...
Läs mer

IOGT-NTO i Väddö firar 75 år

I lördags firade IOGT-NTO i Väddö utanför Norrtälje 75 år. Ett extra festligt jubileum med Inga Gustafsson närvarande – hon har varit föreningens nav under all...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar