söndag 31 mars 2013

Utdelning 2013-03-31

Några aktier att spana på och grundläggande investeringskunskap

Sparar på små urklipp och tips om aktier och vet inte riktigt var jag ska göra av dem. Därför skriver jag ner mina aktiefunderingar här i bloggen så vet jag var de...
Läs mer

Nu har jag bytt bank!

Jag skrev i januari om hur Danske Banks höjda avgifter hade skapat en proteststorm i Danmark. Jag var då lite orolig för att de skulle höja avgifterna även i Sverige, efterso...
Läs mer

V75 Romme 31/3

V75-1: Går ut hårt och spikar favoriten 7 Checco Boko. Imponerar i varje start och utvecklas också hela tiden. Lär sitta i täten tidigt här och är han bara frisk s...
Läs mer

La upp fel bild på min bil :)

Jaha, sist jag bloggade blev det fel bild på bilen.. Jag har INTE premiepensionsmyndigheten som regnr… jag har faktiskt HEP, jajamen , mycket gladare o piggare. Den ser exakt ut men jag klickade...
Läs mer

Fan ta dig.......

......"Påskpokern" o allt du har med dig. Fredagen gick sm sagt var i vänners tcken och det blev en del poker för mig (åkte ut på plats 7 av 26, vilket är OK...
Läs mer

Den 4 benta ropar!

Middag idag va mycket trevligt. Svärföräldrarna gillade min mat, tror knappt jag har lagat mat till dom innan, trots att vi varit tillsammans i 2,5 år nu. Haha. Så det var ve...
Läs mer

PÅSKAFTON

Ingen vanlig påskafton i år Inte är det ofta man åkar bort på påskafton helt själv. Så blev det i år. Jag hade anmält Vanessa till Vilsta och vi b...
Läs mer

Påskträning

Solsken, plusgrader och lediga dagar. Påsk är en himla bra högtid. Minimalt med krav och maximalt med ledighet. Sådana dagar bjuder in till att förverkliga både ”må...
Läs mer

31:a Mars / Påskdagen

Hej kvällsboken.  I bland säger kroppen stopp. Den har fått kvoten av oro fylld till bredden och slår på bromsen. Ett slags lugn infinner sig. Käkar, axlar slappna...
Läs mer

En riktig påsksmäll

Handbollsanalys av och med Patric Nilsson Släpper man bara in 24 mål så vinner man handbollsmatcher alla dagar i veckan. Det gäller alla lag. Nåja,...
Läs mer

Björklöven mot Allsvenskan!

Björklöven tar 3 nya poäng inför 5336 galna Lövenfans. Det blev onödigt spännande men man måste bjuda publiken på lite spänning. Men Löven visa...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar