måndag 1 april 2013

Utdelning 2013-04-01

Visst blir det det ! Motion om en stund !

Siste helgdagen i påsk o dessutom 1 april ! Då får man hålla ögonen i tidningarna på nätet efter aprilskämt med felaktiga uppgifter ! Jag får se om jag g...
Läs mer

New Wave Group: årsbokslut 2012

New Wave Group (NWG), se tidigare analys av bolaget, släppte sitt årsbokslut i början av februari. Börskursen har rusat med över 100 % sedan dess och det borde finn...
Läs mer

Outstanding 8 yr

Min fina fina Stella....Sedan falsterbo i fjol har hon gjort 8 starter på 140 höjd, PLACERAD ALLA 140 cm Frosta         2nd 140 cm Gärds16...
Läs mer

Min nya supercykel

Hela vintern har jag trampat som en tok på min trainer i tvättstugan. Men att jag skulle behöva hålla på ända in i april var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. ...
Läs mer

En premiär ovärdig Malmö FF

"Är det det här vi betalar för?" Orden är faktiskt mina, riktade mot MFF:s spelare efter 1-1 hemma mot Halmstad BK. Jag skäms lite, jag brukar inte resonera p229...
Läs mer

Portföljen 1 April 2013

Aktiernas värde har ökat rätt bra i värde sedan inköpen. De amerikanska aktierna som köptes för några veckor sedan har redan ökat med ca 3 000 kr vilket k...
Läs mer

Eftersnack omgång 13

Antal rätt:    av 13 möjliga (Tips-SM inom parentes) Tipsbolaget: 10 Björn: 7 (9) Jonas: 6 (9) Kalle: 9 (10) Lelle: 9 (9) Peter: 7 (9) Utdelning:13 R2...
Läs mer

Påsken

Nu är Påsken avklarad! Det blev allt lite påskfirande i alla fall. Fast minus påskmaten då. Jag har varit lite dålig på att fota men det får ni stå ut med...
Läs mer

Ekonomisk ställning 31 mars 2013

Räntesparande:  253 375  kr.Hedgefonder: 88 613 kr.Aktiefonder: 91 732 kr.Aktier: 335 162 kr. Summa tillgångar: 768 882 kr. Andel räntesparande160...
Läs mer

Skellefteå AIK vann ny sudden.

Skellefteå AIK vann mot Linköping med 3-2 efter det tredje raka suddendramat. Petter Emanuelsson drev på mot målet och fick iväg ett skott, som Christian Engstrand parerade...
Läs mer

Dags boka flyg – men ungtupparna levererar

Skellefteå AIK satte sig i ett prekärt läge genom att inte utnyttja vare sig chanser, straffslag eller powerplay trots ett massivt spelövertag och absurda 22–5 i skott efter den f...
Läs mer

Speltips Måndag- Underspel på nattens matcher

Vi kliver nu in i en ny månad. Vi kan konstatera att det blev plus med drygt 25 units under Mars månad. Klart godkänt! Inatt ser jag många 50/50 matcher i NHL.160...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar