söndag 28 april 2013

Utdelning 2013-04-28

U21 förlorade mot Wolves

United tog sig an bottenlaget Wolverhampton i U21-seriens elitgrupp, men det blev ingen planenlig seger utan United förlorade snöpligt med 1-0 i en inte särskilt välspelad match p...
Läs mer

Prisutdelning

På måndag 29/4 är det prisutdelning och den kommer att vara i Åstorps Sporthall. Först kommer de yngre lagen att ha ha sin prisutdelning och därefter kommer de äldr...
Läs mer

Ris och lite ros från dagens hoppning i Scandinavium

Jaha, Pether Markne... vad säger vi om det här uttalandet då? Först och främst så kan vi snabbt konstatera att jag inte håller med överhuvudtaget om att det q...
Läs mer

Fynd i skogen .....

Dagens promenad gav fin utdelning, en ensam Volvo 121 Amazon. Årsmodell okänd men fritt fram för den som vet och lägga fram fakta. Ett vackert förfall är detl.  ...
Läs mer

Söndag...

En helg som tiden verkligen hade extra bråttom. Ibland önskar jag att man kunde stoppa tiden för en lite stund, en ynka liten stund bara. En hektiskt men rolig helg med jobb, k...
Läs mer

Stark insats av U19 borta mot Västra Frölunda

IFK Uddevallas U19 lag startade matchen på bästa sätt, och ledde efter 20 minuter med 3-0. - Första 20 spelar vi taktiskt rätt, och vi sätter en oerhört h...
Läs mer

Förtjänstfull premiärseger för GIF:s damer

Mönsterås spelade för dagen i blå dräkt, vilket orsakade stort kaos i mitt huvud under matchens första minuter då jag försökte komma på vilka alla ok...
Läs mer

Guld Silver Brons

Vi närmare oss cupens slut, ett antal finaler spelas hela tiden, vi hinner inte med att uppdatera oss om alla finaler, men! Vi hinner med att ta bilder från diverse finaler och slutspels ma...
Läs mer

Underbar tävling !

ryktet, vinden , legenden , No mercy vi lastade ochkörde iväg, maja stod helt stilla och skötte sig bra. kom fram runt kl 9 och vi gick och startanmälde oss och kollade nå...
Läs mer

äntligen

Nu var det en evighet sedan jag skrev, skrivlusten har helt enkelt inte funnits där under månaden och mycket annat har upptagit min tid. Jag har bland annat fått en delvis ny tjän...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar