tisdag 16 april 2013

Utdelning 2013-04-16

Utdelning Lundbergföretagen

Idag trillade utdelningen från Lundbergs in på kontot. Herr Lundberg har aldrig varit särskilt generös med utdelningarna, å andra sidan är han en av Sveriges främst...
Läs mer

Nytt bland spelautomater - Pizza Prize

Ny har det kommit ett tillskott till alla spelautomater på nätet. Den ny spelautomaten heter Pizza Prize och den finns att spela på Leo Vegas. Vi har givetvis provspelat några spi...
Läs mer

Jajamensan

Så satt v65 då! Ingen vidare utdelning dock men det kan man inte göra något åt. Är nöjd med min ranking 2-1-1-1-1-1 och att jag slapp spricka i sista. Det roliga ...
Läs mer

Varför träna när man kan låta bli?

Varför är det så svårt att komma iväg och träna ibland? I helgen skulle jag komma iväg och springa för första gången i år och vad jag prokrastin...
Läs mer

Underbara häst!

Herrn tycks bara gå från klarhet till klarhet nu. Matte är motiverad och gör mer nytta på hästryggen å det ger givetvis utdelning. ;) Han är energisk, lyh24...
Läs mer

Sammanfattning dag 2 - Monte Carlo

Cmore stängde precis av sändningen för dagen, så vi kan väl lika bra sammanfatta. Sättet de hanterar tennisen och sina abonnenter, det är så förbannat d...
Läs mer

Så blir du rik

Att bli rik är ingen enkel uppgift och många har sedan länge glömt tanken på att nå dit. Andra hoppas på den stora lottovinsten eller att man ska ha turen med sig o...
Läs mer

Värre än någonsin..

Idag vaknade jag och hade ont i magen. Jag bestämde mig för att inte orka gå upp utan vara hemma idag. Tur det! För senare när jag vaknade igen hade jag så himla ont i m...
Läs mer

U21 vann toppmöte

United tog emot serieledande Tottenham på sin nya hemmaarena i Salford där det blev vinst direkt. United vann nämligen med 1-0 efter mål av Ryan Tunnicliffe. Trots att Tottenham...
Läs mer

Dagens speltips 16/4 – 2013

Bostonmatchen blev inställd Efter gårdagens bombattentat i Boston så ställdes deras match in och annullerades bort från systemen. Detta hjälpe tyvärr inte då...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar