söndag 21 april 2013

Utdelning 2013-04-21

AIK och Gefle – en lång historia

Gefles matcher mot AIK i allsvenskan är en klassisk del av GIF:s historia.   Av de 13 allsvenska säsongerna har man mött AIK i 12.    Här följer en s...
Läs mer

Söndag

Och då var helgen nästan slut. Vad har då dagen att bjuda på? Jag började dagen med att gå och panta och handla med Nova. Pantmaskinen hade väldigt bra utdelning id...
Läs mer

Pokerns innelista: Viktor Blom – ett föredöme bland föredömen

PokerListings.se presenterar varje vecka All Inne-Listan och Dra Ute-Listan, med senaste nytt från den svenska pokerscenen. All Inne-listan vecka 16 1. LFCRED Slutade tvåa i Sunday Millio...
Läs mer

Oriflame och lite tankar

Utvecklingen för mitt innehav i Oriflame har inte ännu varit så lyckat som jag hade hoppats på. Men enligt mina beräkningar är de fortfarande väldigt undervärd...
Läs mer

Nu, för helvete, ska detta lyckas..!!

Jag är på allvar riktigt förbannad nu. Det är INTE okej att stå still på samma vikt efter de senaste veckornas ansträngning. Nu gör jag vad jag kan. Nu ska...
Läs mer

Olika sätt att trygga sin framtid

Igår noterades största spelvinsten någonsin i Sverige, genom Lotto + Joker, den så kallade drömvinsten. Ett spel som kostade 100 kronor genererade alltså en vinst p229...
Läs mer

Sänkte laget han nobbade

Det har gått en månad sedan Jarome Iginla rapporterades vara klar för Boston bara för att nobba klubben i sista stund och gå till Pittsburgh i stället. När kanadens...
Läs mer

OVÄNTAT BIDRAG

Just nu lägger vi en del tid på utdelning av material i vårt distrikt. Huvudsyftet med detta är att värva nya medlemmar till partiet som förhoppningsvis också vill...
Läs mer

Det som hänt...

Än en gång är jag seg med mina uppdateringar och det krävs att jag faktiskt får höra orden "skriv oftare" som jag nu ska försöka att göra det. K...
Läs mer

Tyra mötte idolen

 Ja tidigt imorse följde jag min syster och Kickan tillbaka till utställningen idag var den för spaniels. Min goa cocker-Ludde och jag skulle debutera i juniorklass. Det gick...
Läs mer

Härliga helg!

Äntligen var det helg, och hett på många sätt och vis: 1. Bra tryck med vårfåglar nere på näset.2. Sheppings var inte hemma! Jo, nu undrar ni alla nog en hel d...
Läs mer

Nu: SOFFLÄGE!!!

Jajamen, det har vi gjort oss förtjänta av, jag och maken! Båda barnen sover, peppar, peppar. Vi har spenderat dagen i Loverslund på Möre Cup och stora E har spelat fyra mi...
Läs mer

Frågeställningar efter UFC on FOX 7

Spektakulär show i skuggan av den mindre upphetsande eliten, sammanfattar UFC:s sjunde besök på FOX. De etablerade namnen presterade svalt, samtidigt som nykomlingar och mindre uppm2...
Läs mer

Tävlingen är snart överlt;3

Hej nu sitter jag här och tittar på tävlingen just nu är det pris utdelning men den ska strax börja jag bloggar mer när jag sitter i bilen <3dp bärettar jag hur...
Läs mer

Tyskland fick revansch på Tre Kronor

Uppladdningen inför VM på hemmaplan är i full gång och just nu är Tre Kronor i Tyskland och vässar formen. Igår slog man Tyskland med hela 8-0 och idag frågan...
Läs mer

Mäktigt, Djokovic!

Novak Djokovic krönte sig själv till kung av Monte Carlo efter en rafflande final mot rivalen Rafael Nadal. FOTO: BILDBYRÅN Vi har en ny King of Clay. I alla fall i Monte Carlo. Raf...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar