torsdag 11 april 2013

Utdelning 2013-04-11

1984?

När jag cyklar hem nu på morgonen ser jag massor av människor som går med Iphones i ansiktet. Runt om dem finns människor men de kunde lika gärna vara icke-existerande....
Läs mer

Avvaktande kring 1196-1200

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Inte helt oväntat ansåg ett antal Fed-ledamöter att de månatliga tillgångsköpen borde trappas ned, det framk...
Läs mer

Skolan en väsentlig del av ett ständigt pågående demokratibygge

Många skolbolag har tjänat pengar men var är de stora vinsterna för eleverna i lärande som kan motivera vårt svenska risktagande? Christian Nööjd svarar f24...
Läs mer

96 miljoner kronor i DubbelJackpot på V75 på lördag

Det blev ingen utdelning för vare sig fem eller sex rätt när V75 kördes på Mantorp i lördags och pengarna från de potterna har istället rullats vidare till V75...
Läs mer

96 miljoner kronor i DubbelJackpot på V75 på lördag

Det blev ingen utdelning för vare sig fem eller sex rätt när V75 kördes på Mantorp i lördags och pengarna från de potterna har istället rullats vidare till V75...
Läs mer

Inför finalen av TUF 17

Urijah och Uriah står i centrum när säsong 17 av The ultimate fighter avgörs. Vid sidan av dokusåpadeltagarnas sista kapitel ska även damdivisionen ta ett betydelsefullt...
Läs mer

Ryska lagmästerskapet – rond 5

Zahar Efimenko förde upp Sankt Petersburg i delad ledning. Foto: Wikimedia Commons (Stefan64) INGEMAR JOHANSSON: Det är sannerligen trångt om saligheten i ryska lagmästerskapet...
Läs mer

Nattens powerplay

Så var det dags att publicera nattens powerplay. Det blir inte så mycket kommentarer om matcherna på grund av brist på tid. Ni kan dock läsa lite fakta och tankar om nattens...
Läs mer

Eftersnack omgång 14

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 10 Björn: 6 Jonas: 5 Kalle: 4 Lelle: 6 Peter: 5 Utdelning:13 Rätt: 778 319 kr (13 st) 12 Rätt: 5 070 k...
Läs mer

Korta spår och mycket kamp

I dag kom herr Nemo hit med sin husse. Vi tog våra djur och åkte till miniskogen här i närheten. Där la vi några kortare spår åt våra vovvar. Jag la tv...
Läs mer

”Det är aldrig för tidigt att börja oroa sig.”

Jag tänkte delge er några siffror från årets Upptaktsträff och lånar därför ett citat från topptippade Trelleborgs dåvarande tränare Alf Westerb...
Läs mer

Spelarbetyg: Manchester United – Manchester City

Phil Jones var den klarast lysande stjärnan sedan han fått förtroendet från start som mittback bredvid Ferdinand i Evans, Vidic och Smallings frånvaro i måndagens derby....
Läs mer

Förändringens tid

ja den har ju pågått i mitt liv "ganska länge nu" tycker jag :) Ni vet ju, jag slutade ju röka, la på mig några extra "till mina redan för många...
Läs mer

Resultatet efter 10 veckors tippande med Moore

Som jag lovat tidigare skulle jag efter tio veckor av rekade här på Moore skriva en liten sammanfattning över mina spel. Statistik och matematik är A och O när det kommer ti...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar