onsdag 3 april 2013

Utdelning 2013-04-03

Arnstad, fascismen och forskningen

"Ni får kritisera den sönder och samman om ni vill - men ta för fan till er forskningen". Citatet är från Göteborgs-Postens intervju med Henrik Arnstad idag....
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 3 april 2013

Dagens V86-resultat den 3 april 2013 från ATG hämtar vi idag från Solvalla travbana som står som värd för travet denna onsdagkväll som bjuder på förhoppni...
Läs mer

Stora förändringar i aktieportföljen

I slutet av förra veckan gjorde jag stora justeringar i aktieportföljen då ett antal aktier såldes av. Några såldes på grund av stora kursuppgångar, andra...
Läs mer

V86 Solvalla 3/4

Många stora favoriter med bra form och det finns risk för dålig utdelning. Det som kan fälla några av dom är att flera har lite risiga lägen. V86-1: 6 Digital Darl...
Läs mer

Brusten blindtarm

Julia och Stefan -Jag börjar känna mig trött, säger Stefan. -Hurdå? svarar Julia, lutar sig mot honom och känner hans välbekanta överarm mot sin axel. -Ryggen...
Läs mer

Leksand – Rögle torrent

I lördags den 30 mars spelades Leksand – Rögle i Tegera arena. Den matchen var helt avgörande för Leksands avancemang till elitserien. Vill du se matchen igen och minnas tillba...
Läs mer

Inte en tillstymmelse till barfotabarn

Sko-älskaren tog en tur upp till paradiset och provade igenom en del av vårens sortiment. Givetvis gav besöket utdelning och hon kunde till slut gå lycklig därifrån med...
Läs mer

Jag mötte en arbetslös idag

Jag mötte en arbetslös idag, en av de fyrahundratusen, en välutbildad industriarbetare, med extrautbildning inom handel och med en a-kassa på sjutusen kronor i månaden. Den s...
Läs mer

Nya prylar efter födelsedagen

Nu har det gått över en vecka efter min trettioårsdag och jag kan konstatera att det har blivit bra utdelning. Grym semester på Gotland, ny cykel (!) och bländande bra lyse....
Läs mer

Nostalgi – er …

Elvis … Bild: Bowim Ballet’s hemsida Har haft några nostalgitrippar de senaste dagarna. Det började med vårt Internet uppkopplingsproblem. Förutom de dykare som kapade kabeln uta...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar