torsdag 25 april 2013

Utdelning 2013-04-25

Beck-race

Både jag o min roomie Dan är sjuka. Han kom hem från jobbet häromdan och är tvärsjuk och jag är i nåt tråkigt dödläge där jag varken blir s...
Läs mer

Utdelning Ratos

Idag fick jag min första aktieutdelning, trevligt! Det var Ratos som stod för årets första utdelning i aktieportföljen. Som det ser ut just nu med Nokia i portföljen s...
Läs mer

Dagen D.

Skrivit klart ett tre timmar långt prov och känner mig ganska slut i skallen. Men tanken på att Bajen tar sig an Superettans enda lag med full poäng hjälper till att hål...
Läs mer

Långshyttan 20130425

Inte kul när man är uppe efter midnatt och sover tungt ett enormt pissande under natten i en hink för jag orkar inte upp stup i kvarten för att tömma blåsan. Men man...
Läs mer

Gran Canaria del 8!

Nu kommer dom sista bilderna från Gran Canaria :). Ilona var med i barnklubben som fanns på hotellet och varje kväll var det minidisco som Ilona älskade att vara med på....
Läs mer

Inköp Industrivärden

Jag brukar ju försöka göra inköp på lönedagen för att ha en bra och enkel rutin och inte drabbas av idéer om marknadstajming, och idag är inget undantag....
Läs mer

En halv miljard till välgörenhetsstiftelse

I ett pressmeddelande skriver HM att familjen Stefan Persson donerar 500 miljoner kronor till HM:s välgörenhetsstiftelse, HM Conscious Foundation. – Genom familj...
Läs mer

Uppsalas unga förtjänar en bättre chans

Debattartikel publicerad på UNT:s webb 19 april. Ungdomens hus hotas av nedläggning, tillägget för fritidsaktiviteter för familjer med långvarigt ekonomiskt bistånd...
Läs mer

Härligt med aktieutdelningar!

Under våren har det kommit en del utdelningar från mina aktier in på kontot. Det är inga jättebelopp det handlar om, men det är givetvis en skön känsla att se...
Läs mer

Rik per definition

Överköpt eller översålt. Det pendlar friskt för de tekniska analytikerna men för egen del är jag likgiltig. De gånger jag ens försökt mig på att...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar