tisdag 30 april 2013

Utdelning 2013-04-30

Fira 1 maj med Ung Vänster

Imorgon är det 1 maj och arbetarrörelsens högtidsdag då tusentals människor demonstrerar för rättvisa och jämlikhet runt om i världen. Årets paroll f...
Läs mer

A Fair Judgement: Årsbästalistan 2012

Detta inlägg är del 5 av 5 i artikelserien Samlade årsbästalistor.Varje år kommer det skivor som man fattar tycket för lite mer än för den där vanliga ski...
Läs mer

Vaser från Europa

 Senaste tidens rundor har inte gett mycket utdelning, men ett par vaser har jag fått med mig hem. En från Italien...      ...och en stor tysk skapelse.  Som...
Läs mer

Att jogga…(del 2)

Hörni!! Vet ni!! Jag är sååå GLAD!! Som jag skrev i förra inlägget så testade jag att jogga lite på promenaden idag. När jag kom hem så skrev ja...
Läs mer

Tankar om säsongen 2012-2013

Nu tänkte jag dela med mig av mina tankar och funderingar kring den gångna säsongen. Jag kan väldigt enkelt fastslå att den inte alls blev som jag hade hoppats och jag ä...
Läs mer

Tips till V65 Axevalla Valborg

Vad passar bättre än att spelar en V65a innan man går ut och eldar Vi kören kupong och hoppas på utdelning.Just nu tycks det dock vara så att vi inte riktigt når fr...
Läs mer

Utdelning april

Utdelningen ligger just nu på ca 38 000 kr i årstakt. Yield on cost ligger på 4,47 %. De händelser som påverkar yield on cost är: Höjningar och s2...
Läs mer

Facebook börjar ta betalt för meddelanden

Facebook köpte för ett tag sedan bilddelningstjänsten Instagram och började omedelbart att kasta ut medlemmar som ännu inte fyllt tretton med en proteststorm från ber2...
Läs mer

Aktieutdelningar hittills år 2013

Då jag själv tycker att det är intressant att se vilka företag andra personer får utdelning ifrån tänkt jag nedan lista vilka företag jag hittills under å...
Läs mer

Skokärlek

När jag och mina älskade syskon hade en shoppingeftermiddag i fredags så var vårt största mål att hitta skor. Det var skor till syster, skor till T, skor till L, sandal...
Läs mer

Dortmund höll undan - klart för final

Real Madrid lyckades besegra Borussia Dortmund med 2-0 (0-0) i tisdagens andra semifinal i fotbollens Champions League, men det räckte inte. Borussia Dortmund avancerar till final med de sammanl...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar