söndag 14 april 2013

Utdelning 2013-04-14

Skillnaden mellan S och M:s småföretagarpolitik?

Vari finns skillnaden mellan Moderaternas och Socialdemokraternas småföretagspolitik? Frågan är berättigad att ställa för få ser skillnaderna i dag. Jag ser d...
Läs mer

igår var det mysdag

och helt galet mysigt hade det. jag och sonen var inne och kollade affärer i 5h. först plöjde vi köpcentrum och letade kläder ( 4h letande gav utdelning på en bh och h...
Läs mer

Utdelning 2013

Utdelningar för 2013 före skatt Castellum: 4 874 SEK Handelsbanken: 5 880 SEK Microsoft: 132 SEK Summa: 10 886
Läs mer

#in my bed now

Tjobre, nu ligger jag i sängen o skall snart sova. Idag var det en helt okej dag men mycket händelser! Igår kväll fick jag reda på att Luna var halt så att jag kunde int...
Läs mer

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Örebro Cupen 2013 blev inte någon vidare framgångsrik cuphelg för vår del. Efter fredagens kryss drog vi på oss tre raka förluster. Vi inledde lördagen med mat...
Läs mer

Bra men kort helg.

Det har varit en riktigt bra helg även om den har känts kort. Men det har blivit två långa snabba promenader, shopping på stan som gav bra utdelning, middagsbesök, lunch...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar