fredag 12 april 2013

Utdelning 2013-04-12

Semifinaldags i Houston och Casablanca

Nu tar vi helg – vilket innebär semifinaler och finaler i Houston och Casablanca. Men låt oss först se vad dagen har erbjudit: I Casablanca är toppseedade Stanislas Wawrinka...
Läs mer

quod erat demonstrandum : Mgt;gt;C+KD+FP

Som titeln antyder är jag fortfarande inne på vad som demonstrerades på kommunfullmäktige i tisdags men som inte fick plats i mitt förra inlägg. Och jag syftar då p...
Läs mer

Två inläggs tips!

Kommer väl inte bli så mycket gratis tips i helgen. Kanske något ynka, men det brukar mest vara på vardagar det finns någon utdelning av någonting eller så!Så...
Läs mer

Blir presenterad som Mme Kyrkslatt

Jaha idag ska jag alltså vara i en etta - Klass madame Loinsard. Klasserna här heter efter deras lärare. Eleverna hämtas ute på skolgården.När de går in m...
Läs mer

Webbtipset – Mortas fiskeblogg

Denna vecka tänker jag lyfta fram en annan trevlig sportfiskeblogg från Norrbotten och det är Mortas fiskeblogg. Mannen bakom den är Mårten Sandkvist, en hängiven och du...
Läs mer

Inköp Wells Fargo

En av mina nyvunna erfarenheter är att inte publicera några ingående analyser. Jag befinner mig på en alldeles för låg nivå för att göra detta. Därem...
Läs mer

I'm flying HIGH!

Äntligen! En månads slit, svett ångest har fått utdelning! Min första egenproducerade konferens är i hamn lämnades över till marknadsgänget id...
Läs mer

Utdelning och lite annat

Hallå där. Fick igår utdelning från TeliaSonera. Avanza drar tyvärr preliminärskatt på 30% så fick ut cirka 2100 så direkt ska läggas över till...
Läs mer

Handbollens kväll i onsdags

Föräldrar mot barn-matcher.... utdelning av priser.... bollkastningstävling! Massor av Sillsburgare och så några vändor till kiorren.... Mamman och E kom direkt frå...
Läs mer

Jag kör så långt jag hinner med era svar

Vad tycker du om Amanda Widell, innan och efter hon och Alex blev ett par? Jag tyckte mycket om Amanda förr om åren när vi stötte på varandra på krogen. Efter att hon t...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar