onsdag 17 april 2013

Utdelning 2013-04-17

Mycket på gång

I det vackra vårvädret blev det igår årets första cykeltur ”runt vikarna”. Det var en härlig känsla att få sträcka ut på det torra underlaget. Knipo...
Läs mer

När jorden reder sig.

 När jorden reder sig så är det dags att börja plantera vissa av de grödor som skall ätas längre fram. Jag började igår att se över mina land. M...
Läs mer

Kluvna känslor

Efter den första halvleken borta Mot Halmstad var man besviken att vi inte hade ledningen med åtminstone ett mål, men efter slutsignalen kändes det som en lättnad att vi fick...
Läs mer

Matchrapport: West Ham – Manchester United 2-2

Ett hårt kämpande West Ham lyckades ta en poäng hemma på Upton Park, och detta beror till stor del på att Andy Carroll slet som en gnu, även om det ofta var gränsfa...
Läs mer

Vega apporterar hos mig!

Skulle ha vilodag i dag och gjorde det på bästa möjliga sätt. Tog det lugnt hemma i trädgården med sällskap av Eva och hunden Vega. Lite lydnadsträning och fik...
Läs mer

Utdelning NCC

Igår kom utdelningen från NCC se nedan: Börsen är ner idag rejält nu gäller det börja leta lite det kanske dyker upp något som känns köpvärt.
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 17 april 2013

Dagens rätta V86 resultat hämtar vi den 17 april 2013 från ATG hämtar vi idag från Solvalla travbana som står som värd för travet denna onsdagkväll som bj...
Läs mer

Nassim Al Fakir fick årets Alfons-bokal

I förra veckan fick jag en inbjudan till presskonferens med anledning av att Alfons-priset bokalen skulle delas ut idag kl 13 på Alfons-huset i Göteborg. Mitt nya dagjobb ligger bara e...
Läs mer

17 april Partaj!

Min jobbcoach sa åt mig att kontakta Baluba (Peter Settman) men fastnade i växeln. Idag på TV-inspelningen av "Partaj" gick jag fram till honom och presenterade mig och la et...
Läs mer

Betssons rekyl över?

Betsson gick in en fin upptrend mellan 24 oktober och 24 januari. Sedan bröts trenden och aktien inledde en rekyl som idag gick igenom MA200 men fick stöd vid 50% nivån som är den...
Läs mer

Goddagens alla glada! #160; Det kanskehellip;

Goddagens alla glada!   Det kanske inte finns så många nu när börsen rasar. HM och ABB är två av mina säkra investeringar, just nu känns de inte...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar