lördag 6 april 2013

Utdelning 2013-04-06

Efter tre år i ettan kom dagen som förändrade allt!

Vilken tillställning det var! Det sjukaste jag har upplevt på 2000-talet. Allt var verkligen uppdukat för fest. Hela 6002 personer hade tagit sig till Umeå Arena för att bevi...
Läs mer

Nu blev det en liten paus

Jag har väntat på att träningsvärken ska komma. Jag och Tingeling har kört Kettlebell-pass två dagar på raken. Kettlebell är kul. Snabba resultat. I går ...
Läs mer

generösa emeliiiiiie

Hade nyss lite utdelning av mitt påskgodis till resten av min godisgalna familj haha, orkade inte ha det stående på skrivbordet nå mer med risk för småätning eller...
Läs mer

Katter modell större...

Idag har jag varit iväg på en mycket trevlig dag med The Maine Club! Det var dags för årsmöte och i samband med det var det även en medlemsaktivitet inplanerad: Ett bes...
Läs mer

Jag syr alltså finns jag

Vilken toppendag - 7 rätt på V75 och 6 sydda småsaker och dessutom en solfika på altanen!Ja, det blev ju inte någon vidare utdelning på travet eftersom vi inte var ensam...
Läs mer

V75 Resultat Mantorp den 6 april 2013

V75 resultatet idag hämtar vi denna lördag från Mantorptravet som är en av landets mittbanor. Omgången körs på ett perfekt underlag och det lär gå undan i...
Läs mer

Helguppdatering 2013-04-06

Då var det dags för helg igen efter ännu en avkortad arbetsvecka. Efter den positiva starten i tisdags har det tagit fart nedåt ordentligt. Lägst notering på OMX30 idag...
Läs mer

Lättnaden på andra sidan stormen... // Seg som ljungen

Jaha, då har man överlevt ännu en virvelvind, tornado, eller vad det ska kallas. En vecka utan dess like, med tusen kontakter, skrivelser, nödmöte i sista sekund och så...
Läs mer

Inte en ledig på helg på ett halvår

God morgon! Lördag idag och det innebär som sagt i några få veckor till utdelning med reklam. Ska bli rätt skönt att slipa det, har inte haft en ledig helg på 6,5 m...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar