måndag 22 april 2013

Utdelning 2013-04-22

Två dagar på Lastberget i Bålsta

Nu blir det inget vanligt jobb utan mer än konferens och det ska bli kul och göra lite annat och få umgås med kollegorna. Så kväll blir det middag med gemensam ceremoni...
Läs mer

VÅR

Sovmorgon till 8. En trist frukost sen begav vi oss ut och va ute hela dagen. Vi har spelat fotboll, grävt i sandlådan, blåst såpbubblor. Kollat på en groda och hängt ut...
Läs mer

Veckans Horoskop för alla Stjärntecken:

VÄDUREN vecka 17 Det verkar så rart i din kärlek nu. Någon uppvaktar dig och du blir nästan generad av glädje. Torsdag och fredag är nog rarast. Kärleken b...
Läs mer

Fattigdom, svält, sjukdomar och hemlösa - välkommen till Sydafrika

Tycker vi ska tänka oss för innan vi klagar på att vi inte kan köpa den där tröjan eller vad det nu skulle kunna vara. Eller att vi kanske bor för litet....
Läs mer

Avslutningen

Hade avslutning idag med handbollen, eller aa hela föreningen. Vi fick medaljer och fika. Sen kollade vi på herrmatchen som var efter. Sen var det typ utdelning av stimulanspris ock typ b...
Läs mer

Guy Whittingham - Corporal Punishment

42 mål under en säsong är bra utdelning. En målform som räcker till skytteligavinst och en plats i rekordboken. Guy Whittingham gjorde säsongen 1992/93 42 mål f24...
Läs mer

Coachvinst på SöS? Eller ren desperation?

Jag var på Söderstadion igår. Det råder väldigt olika åsikter om vilken sorts match det var jag såg. Min uppfattning: det var halvdant. Själv lämnade jag...
Läs mer

Svenskprognoser

Mycket jag vill skriva just nu. Vilket är jävligt trevligt. Ganska mycket roligare att ha saker på kö än att sitta och försöka krysta fram saker, det kan jag s228...
Läs mer

Gratis fanta på pressbyrån!

I Pressbyråns app så är det gratis utdelning av fanta! Gå in i närmsta pressbyrå affär, anslut till appen och visa kupongen i kassan. Kuponger finns kvar så l...
Läs mer

Speltips Måndag- Super taggat Ottawa spelas

Nattens spel är nu på sin plats.. :) Buffalo-Winnipeg Funderat på spel på Winnipeg ett bra tag nu. Kan dock inte bestämma mig. Buffalo är klara för säsongen ef...
Läs mer

Speltips Måndag- Super taggat Ottawa spelas

Nattens spel är nu på sin plats.. Buffalo-Winnipeg Funderat på spel på Winnipeg ett bra tag nu. Kan dock inte bestämma mig. Buffalo är klara för säsongen e...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar