onsdag 20 mars 2013

Utdelning 2013-03-20

Tur och snälla människor

Jag sitter på Arlanda och väntar. För en stund sen satte jag mig ner i andra änden av flygplatsen och insåg då att mitt guldarmband inte längre satt på handled...
Läs mer

Håll din arbetsbelastning i schack

Om du har en tendens att tacka ja till för mycket och sedan ångrar dig, eftersom du får för mycket att göra, då är du inte ensam. Du är heller inte utan hj...
Läs mer

Globala obligationer [1/4]: Introduktion

Svenska obligationer. Chockerande trist ämnesval tänker du. Och överväger att sluta läsa redan här. Därför skriver vi inte om det. Utan påbörjar en f...
Läs mer

Håller 1195 kan det locka tillbaks köparna

winningtrading tobbe rosén Stockholmsbörsen: Cypern stod i fokus även under tisdagen och nervositeten stiger. Efter en inledande nedgång till 1205-nivån var det små r2...
Läs mer

Passiv inkomst – Min favoritinkomst

Vilken är ditt favorit sätt att tjäna pengar? Det finns många sätt att tjäna pengar. Du kan arbeta för ett företag, driva en egen verksamhet. Du kan tjäna...
Läs mer

Wallin slog in FBK:s matchboll

Färjestad vann den femte kvartsfinalen mot Modo med 1-0 efter förlängning. Därmed är laget klart för semifinal. - Det är tungt när man har byggt upp någ...
Läs mer

Modo och Brynäs ut, Färjestad och Skellefteå vidare

Då är det klart att Färjestad och Skellefteå är vidare till semifinal efter att Modo idag förlorat och Brynäs förlora igår. Det var en bra match mellan Mo...
Läs mer

Atlas Copco

Har suttit och bläddrat igenom Atlas Copco's årsredovisning nu ikväll och måste säga att om jag var lite sugen innan, så är jag mycket mer intresserad...
Läs mer

Ny frisyr och varit på språng hela dagen.

Den nya frisyren! Bilder snabbt tagna när jag kom hem i det sista kvällsljuset.  Idag har jag varit på språng hela dagen. I förmiddags var det möte för 2...
Läs mer

Skolavslutning imorgon och skolstart veckan efter.

Då har man skolavslutning imorgon och utdelning av betyg samt klassfest så jag ska bjuda på svenska kanelbullar. Alla ska ta med sig nått gott så ja varför inte bjuda p...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar