lördag 30 mars 2013

Utdelning 2013-03-30

Resultaträkning YtD Mars

Då var det dags att summera första kvartalets utfall med avseende förmögenhetssammanställning. Tyvärr har den både soliditeten och likviditeten minskat något p...
Läs mer

Vill ni hjälpa oss att hjälpa er och samtidigt få möjlighet att vinna en iPad?

Vi på Com Hem har nu arbetat med sociala medier sedan 2009-05-06 och vi har enligt vår egen uppfattning utvecklats i vårt sätt att bemöta och hjälpa er kunder med era fr...
Läs mer

Koivukangas: Jag älskar "Jyrki Saranpää"

Jag älskar inhemsk fotboll. Det har jag gjort sen jag var en liten pojke och min mor tog med mig till Centralplan. Jag vet inte om det var den mörkblåa Hubba-Bubban, det gröna gr...
Läs mer

De första jag såg va snö...

Så.. då va man tillbaka i de kalla landet lagom. Där matahari tengelam inte är något man sitter och njuter av på stranden var kväll. Jag har inte sett solen på...
Läs mer

Glad påsk!!!

Hej!Vill önska er alla en underbar påsk, äntligen gick startskottet på våren!!!! När jag öppnade altandörren ut mot trädgården, så möttes...
Läs mer

Utdelningspolicy:

Utdelningspolicy: Doro: Bolagets långsiktiga mål är en utdelning på cirka en tredjedel av nettovinsten efter skatt. Styrelsen har föreslagit till årsstämman att en...
Läs mer

MMA Panelen LIVE på Globentorget

MMA Panelen – LIVE från Globen Torg – tar plats strax innan portarna slås upp till UFC galan i Globen. Värm upp inför årets kampsortshändelse UFC Stockholm 2013, kom och...
Läs mer

"Tom " påskäggsdag !

När det gäller den religiösa sidan så  "vilar ju nu Jesus  i sin grav " på påskafton ! Och  det här med påskäggens utdelning, det...
Läs mer

Att våga!

I dag fick jag nöjet att träna 2 elever som har en mycket ljus framtid om dom bara tror på det dom gör till 110% Sofia och Arvid var dom enda som kom idag, men visar på r2...
Läs mer

30 mars

Jag och bebba <3 Min påskhelg har hitills varit muy bien, igår myste jag med några av mina klassisar med sällskapspel och godsaker. Idag hade vi först påskpresent utd...
Läs mer

En "dejlig" påsk

Efter en lugn och skön Påsk afton är det bäddat för en god sömn. Personligen föredrar jag påsken framför julen när det gäller all stress och kr...
Läs mer

Balansabborre

Igår vart de en kiloborre på balanspirk, fiskade nästan enbart med de och det gav utdelning till slut. I övrigt så var inte fisken särskilt huggvillig. Ska lägga ut...
Läs mer

Saik kvitterade efter ny rysare

Storfavoriten Skellefteå var 32 sekunder från 0-2 i semifinalserien mot Linköping.Då kvitterade Viktor Arvidsson - innan John Klingberg blev hjälte med sitt 3-2-mål i f...
Läs mer

Påskmiddag.

Kom fram till farmor runt 13.30. Min bror Eric mötte upp mig. Vi åt lite mat och sen blev det även fika och påskägg-utdelning. Fick ett jätte fint! Visar här nere....
Läs mer

Många ville hänga på till Blåkulla

Lördagens parad lockade massvis med påskutklädda barn ner till centrum. Efter promenaden mellan Knalletorget och Stora torget blev det dans kring påskträdet och utdelning av...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar