tisdag 26 februari 2013

Utdelning 2013-02-26

Speltips Hockey Elitserien Bandyslutspel och Serie B

SPELTIPS FRÅN ROGER (provtippare): Frölunda blev i och med segern senast mot AIK klara för slutspel. En match där laget fick en maximal utdelning i första perioden efter en f...
Läs mer

Martin och Robin favoriter hos Svenska spel

Martin Rolinski är favoriten hos Svenska spel att gå vidare från Andra chansen till finalen. Enligt dem får han sällskap at Robin Stjernberg. Det tyder deras odds på. J...
Läs mer

Solceller under 2013

Efter vår genomgång av solceller i historien är det nu dags att se hur priserna ser ut för solcellslösningar i Sverige 2013. Är det lönsamt? Vad kostar det? Nä...
Läs mer

LOs samordnade krav är rimliga – det finns pengar till högre löner!

På DN Debatt idag så har företrädare för ett antal arbetsgivarorganisationer en artikel där de uppmanar LO-medlemmarna att genom sina fackliga företrädare h2...
Läs mer

Analys av Mattel

Då svenska börsen stigit en del de senaste månaderna har jag börjat snegla på de amerikanska börserna. Jag har ännu inte hittat något bolag i min smak till fyn...
Läs mer

V86 Solvalla 27/2

Howdy Tro det eller ej, men nu är det onsdag igen och ny omgång av V86. Jag tror V86 sjunger på sista versen och att vi inom en snar framtid åter erbjuds spelformen V64 under o...
Läs mer

VIDEO: Äntligen utdelning för Karlskoga

Karlskoga har skjutit skott i massor den senaste tiden men utan att få utdelning. På tisdagen blev det mer tvärtom mot Karlskrona där man fick proppen ur och sköt sex må...
Läs mer

Pancakemorning... Klockan lj#246;dhellip;

Pancakemorning... Klockan ljöd 06.45...Dagen innan hade Lea bestämt vad hon skulle ha med som matsäck till Kajevall...Pannkakor och inget konstig med det...Jag sa att vi steker dom...
Läs mer

Utländska investeringar

Äntligen var man klar i köket. Är min matvecka denna vecka vilket betyder att jag både lagar mat, diskar och handlar för denna vecka medan sambon ligger och latar sig i soffa...
Läs mer

Var köper jag inredning?

Här kommer ett önskeinlägg från några av er läsare! Nämligen en lista på var jag helst köper inredning. Så nu kommer den, listan över mina b22...
Läs mer

VIDEO: Äntligen utdelning för Karlskoga

Karlskoga har skjutit skott i massor den senaste tiden men utan att få utdelning. På tisdagen blev det mer tvärtom mot Karlskrona där man fick proppen ur och sköt sex må...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar