lördag 1 februari 2014

Utdelning 2014-02-01

Nu har "Lill-Nyllet" presenterat sig

Han lyckades inte gör mål under den första vändan i Modo. Efter att ha samlat på sig massor med speltid, poäng och framför allt självförtroende kom f246...
Läs mer

Nu har ”Lill-Nyllet” presenterat sig

Han lyckades inte gör mål under den första vändan i Modo. Efter att ha samlat på sig massor med speltid, poäng och framför allt självförtroende kom f246...
Läs mer

Eftersnack omgång 5

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 11 Björn: 7 Jonas: 7 Kalle: 10 Lelle: 8 Peter: 8 Utdelning:13 Rätt: 32 456 kr (455 st) 12 Rätt: 207 kr...
Läs mer

Mycket positivt i vårt landsting

Visst händer det en hel del positivt i vårt landsting. Men man måste förbättra kontakten med länsmedborgarna, som ju i dag ser bara de negativa reportagen Se på det...
Läs mer

Månadsrapport januari

Januari månad var en relativt transaktionstung månad för min del där följande transaktioner skedde: Jag sålde mitt innehav i Sino Agro Food och med en vinst p229...
Läs mer

Portföljuppdatering

Denna månad had jag inte tänkt att köpa så mycket men jag fyllde på med Telia (1,000) och HM (100) på nedgångar, motivering; Telia för bra direktavkastnin...
Läs mer

Topptipset 1 februari

Lågutdelning senast på omkring 71 kronor. Kul för de som fick in stryktipset för första gången i sitt liv. Måste kännas inspirerande att vinna 2500 bagis efter...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar