onsdag 26 februari 2014

Utdelning 2014-02-26

Protector Forsikring (PROTCT) - Utdelningshöjning

Styrelsen för Protector Forsikring föreslår en utdelning på 1,75 NOK (1,20 NOK) vilket är en höjning på ca 46% från föregående år. Vid nuvarande...
Läs mer

Fruit Shoot helt gratis

Pressbyrån Pressbyrån bjuder på nytt  app-erbjudande med  utdelning av 8000  Fruit Shoot helt gratis.  Erbjudandet gäller  så långt lagret r...
Läs mer

Storbankerna måste övergå i samhällets ägo

”Risken är att det blir en diskussion om vinsterna överhuvudtaget”. Det är Svenskt Näringslivs ordförande, Jens Spendrup, som vädrar sin oro i P1:s lördagsintervju...
Läs mer

Minskat Tele 2

I dag sålde jag 500 utav mina 2,400 aktier i Tele 2. Motiveringen var att det var en för stor andel av portföljen och jag vill minska exponeringen något. Nu har jag sålt Rat...
Läs mer

Jobbjobbjobb

Hola. Till mesta dels har min dag bestått av vasaloppsjobb. Först säck packning för Filips fotboll. Det var skit tråkigt. Det kändes som att jag jobbade för att Fi...
Läs mer

Ett stycke skolhistoria

Jag tänkte bidra med lite skolhistoria. Att det sammanfaller med den stegrade debatten om ordning och reda är på sätt och vis passande, men (nästan) en ren slump. Det blir li...
Läs mer

Strulig säsongspremiär för Milell

Noah Milell från Kristianstad Karting Klubb visade prov på sin kapacitet, men ett tekniskt haveri, och två påkörningar gjorde att den internationella premiären i Italien...
Läs mer

Nu är det dags för Speed Weekend

Förra årets satsning gav inte förväntad utdelning. Nu är det dags för revansch, världsrekordet ska bli vårt!!!
Läs mer

Gårdagens fitnessguru-utdelning

Tre shakers är nu ute i byn. Tre fantastiska människor fick igår en ny fitnessgurushaker av mig, fylld med ett OneWhey-sample. Nedan ser ni de tre glada goa. Cathrine El...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar